Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: trolejbus6207 #151839:
Ale ona takto stále jazdí, je to pojazdná červená Mka a to predsa stačí ❗ ?
Reply on: Peter6607 #151838:
vymenia ju za nejakú 15Tr z ohrady, však ich je tam dosť ☠
6632 už asi bude prvou obeťou nasadenia 15TrM na 208, takzvaná rýchla smrť a zjavné uvoľnenie zvaru zlomeniny spred dvoch rokov. Pri tretích dverách už vplyvom tlaku odpálilo niektoré skutky a v oblasti kočíka pekne klepe rám do nôh. Len tak ďalej, opäť si asi musíme počkať na prípad ako 6608, kde vlečku držal pokope motor, aby sa začalo konať. ?
Reply on: Andy #151833:
ak ich naozaj vyženú na Drotársku, tak o chvíľu je po nich, ten agregát nie je podľa mňa dimenzovaný na jazdu do kopca, možno tak po rovine, to by som si vedel ako-tak predstaviť, prípadne keby jazdili jednosmerne dolu Drotárskou(z Červeného kríža doľava po ulici Na Hrebienku na Drotársku, neviem, aká je šírka ulice Na Hrebienku, nepoznám to tam), aby sa ten agregát toľko nenamáhal, otázne je, či by mala taká jednosmerná okružná linka povedzme po trase Hroboňova/Pražská/Štefánikova/Palisády/Zámocká/Červený kríž/Na Hrebienku/Drotárska/Hroboňova zmysel...
Na Dlhých Dieloch by si ich musel dať v špičke v intervale 2, max 3 minúty, aby nahradili 25Tr a na to nemáš vozokilometre
Reply on: Mišinoo #151832:
Aj pri nasadení na linku 32 by bolo potrebné spraviť niekoľko úprav vo vedení na jej trase takže by to nemohlo byť zo dňa na deň. A ani na 32 to nebola najväčšia sláva keďže sa v ňom ľudia riadne tlačili a isto prekročili povolenú kapacitu vozidla o niekoľko percent čo by sa mohlo páčiť polícií. ?
32, 83, 203, 207 meskania okolo 10 minut
v lamacu sa premava asi len po klanec, dalej nezjazdne, vyzera to, ze tam uviazla jedna 123.
Reply on: trolejbus6207 #151831:
Pokiaľ sa dobre pamätám, ich nákup DPB odôvodňoval nasadením na 64 s pokračovaním po trase 41 a predĺžení 210 k Eurovei. Zrušili by sa 41 a X13. Linka 33 tam tuším nefigurovala, ale je to teoreticky predstaviteľné pri posilnení intervalu... No a to čo zostane, to zrejme budú dávať na klasické linky.
Reply on: TTV01 #151830:
jedine, že by nimi nahradili busy na L32, ale sám tomu neverím ?
Reply on: TTV01 #151830:
obávam sa, že to nevie nikto ani v DPB, nie ešte tu ?
Reply on: Andy #151827:
Malá otázka a kde chcú 30Tr s APU využiť keď na Dlhé diely sú malé?
Reply on: Andy #151827:
však uvidíme
Reply on: Marek1978 #151826:
to máš pravdu, ale to je iná kapitola
Reply on: trolejbus6207 #151825:
Plánované podľa zmluvy sú najprv 30Tr s APU, potom opčné 31Tr a nakoniec opčné 30Tr. Ale ak sa nemýlim, celkovo sú s výrobou v náskoku, takže sa to môže teoreticky nejak pomiešať.

Keďže dopravný podnik chcel väčší pomer kĺbákov oproti sólam, predpokladám, že ich prebytok nie je väčší problém, len ešte nedošlo k reorganizácii grafikonov, aby ich mohli vypraviť efektívnejšie. Ale z viacerých zdrojov som počul, že vraj sa väčšia zmena chystá už možno o týždeň. ?
Reply on: trolejbus6207 #151825:
hlavne potrebujeme nove busy
Reply on: Petto #151824:
to je pre mňa nová informácia, keď už sa o tom bavíme, skôr by som si vedel predstaviť opčné 30Tr, tie potrebujeme podstatne viac ako ďalšie kĺby
Reply on: trolejbus6207 #151823:
Pravdepodobne sa robi hned 70ks , nakolko po 50tke nasleduje hned opcia ak sa daco nezmenilo.
Reply on: Marek1978 #151820:
je vysoko pravdepodobné, že by tu malo byť všetkých päťdesiat, vyrobené sú už dávno ?
Reply on: Petto #151821:
presne tak
Reply on: Marek1978 #151820:
Ten ulet asi myslel 202\10 kedze taka cez vikend nie je

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.