fobust: No ja som to počul tak, že tunel + ten most + kapucínska. A na časti Kapucínksej od zástavky až po Židovskú bude otvorený zvršok aby sa tam autíčkary nepremávali.
Z: Z každej havarky pri ktorej sa nič nestalo by si človek nemal robiť veľkú hlavu, len sa poučiť. Rdašej nech sa rozbie na ND nové Citaro ako keby mal vyhasnúť jeden ľudský život. Ja by som radšej keby to bol Ik280 ako CNG drak.
Čudovala by si sa, ale nové busy sú už za dvermi a staručičkým Ikom odzvonilo do šrotu.
Mat3j: Zodpovedný? Na to sa ti v takej chvíli mohol vysrať, je mu išlo o jeho krk. On bol v predu.
Darro: Veď je jedn, prečo jazdia, ale ak jazdia skús vybaviť aby jazdili na 90/2 a 90/3 či 90/4. A ak by si mohol napísať mi ten dôvod na mail. Diky.
Keďže Nový Čas má tak blbý web nepodarilo sa mi nájsť ten článok tak ho prepíšem. Dal som ho aj na diskus, ale neviem či všetci chodia aj aj, tak ho dám aj sem.
HURÁ: PRÍDU NOVÉ AUTOBUSY.
V uliciach hlavného mesta sa objavilo viacerých nových autobusov nezvyčajných farieb a tvarov. Sú medzi nimi malé mini a midi ale aj veľké 15-metrové sólo vozidlá. DP ich testuje, pretože na budúci rok plánuje nakúpiť nové "stroje". Na nákup autobusov je v mestskom rozpočte pre rok 2004 vyčlenených vyše 683 miliónov korún. "ožiadali sme viaceré firmy o prezentáciu svojich produktov, ktoré testujeme na bratislavských uliciach: konštatuje Bornislav Weigl z DP. Klasický kĺbový autobus meria 18 metrov a najmenší sotva 5. Potrebné sú všetky typy vozidiel. V hlavnom meste sa dá využiť široká škála autobusov. Novinkou je veľkokapacitný 15-metrový autobus, ktorý plne nahradí známe kĺbové vozidlo. Autobus lepšie sedí na vozovke a vodič bezpečne vidí celú jeho dĺžku. Ľudia sa dožadujú dopravy aj v najvzdialenejších a málo dostupných miestachv oblasti Slavína a Horského parku. Práve do úzkych uličiek je vhodný podľa Weigla mini autobus, ktorý sa tiež skúša. O tom aké autobusy budú premávať v uliciach Bratislavy sa nakoniec rozhodne vo verejnej súťaži. Dôležitá je cena a to, ako sa vozidlo osvedčí v uliciach mesta dodal Weigl.
Už len doplním, že nedávno boli zverejnené dve hlavné podmienky a to NP a CNG. Článok bol doplnený o fotky Solarisov a možno NČ vie niečo čo mi nie.
Z: Z každej havarky pri ktorej sa nič nestalo by si človek nemal robiť veľkú hlavu, len sa poučiť. Rdašej nech sa rozbie na ND nové Citaro ako keby mal vyhasnúť jeden ľudský život. Ja by som radšej keby to bol Ik280 ako CNG drak.
Čudovala by si sa, ale nové busy sú už za dvermi a staručičkým Ikom odzvonilo do šrotu.

Mat3j: Zodpovedný? Na to sa ti v takej chvíli mohol vysrať, je mu išlo o jeho krk. On bol v predu.
Darro: Veď je jedn, prečo jazdia, ale ak jazdia skús vybaviť aby jazdili na 90/2 a 90/3 či 90/4. A ak by si mohol napísať mi ten dôvod na mail. Diky.
Keďže Nový Čas má tak blbý web nepodarilo sa mi nájsť ten článok tak ho prepíšem. Dal som ho aj na diskus, ale neviem či všetci chodia aj aj, tak ho dám aj sem.
HURÁ: PRÍDU NOVÉ AUTOBUSY.
V uliciach hlavného mesta sa objavilo viacerých nových autobusov nezvyčajných farieb a tvarov. Sú medzi nimi malé mini a midi ale aj veľké 15-metrové sólo vozidlá. DP ich testuje, pretože na budúci rok plánuje nakúpiť nové "stroje". Na nákup autobusov je v mestskom rozpočte pre rok 2004 vyčlenených vyše 683 miliónov korún. "ožiadali sme viaceré firmy o prezentáciu svojich produktov, ktoré testujeme na bratislavských uliciach: konštatuje Bornislav Weigl z DP. Klasický kĺbový autobus meria 18 metrov a najmenší sotva 5. Potrebné sú všetky typy vozidiel. V hlavnom meste sa dá využiť široká škála autobusov. Novinkou je veľkokapacitný 15-metrový autobus, ktorý plne nahradí známe kĺbové vozidlo. Autobus lepšie sedí na vozovke a vodič bezpečne vidí celú jeho dĺžku. Ľudia sa dožadujú dopravy aj v najvzdialenejších a málo dostupných miestachv oblasti Slavína a Horského parku. Práve do úzkych uličiek je vhodný podľa Weigla mini autobus, ktorý sa tiež skúša. O tom aké autobusy budú premávať v uliciach Bratislavy sa nakoniec rozhodne vo verejnej súťaži. Dôležitá je cena a to, ako sa vozidlo osvedčí v uliciach mesta dodal Weigl.
Už len doplním, že nedávno boli zverejnené dve hlavné podmienky a to NP a CNG. Článok bol doplnený o fotky Solarisov a možno NČ vie niečo čo mi nie.
Andy