Darro: a najhorsie je, ked sa takemuto ohladuplnemu ujde nejedna nadavka od cestujucich. Raz som isiel na 37-cke a vodic pockal kym z 30-ky nastupili ludia mal asi 20 sekund dlhsie otvorene dvere a jeden stary chlap povedal: "co do p... uz nejde, zasa zmeskam do r.... ". Oplati sa pri takychto ludoch byt ohladuplny? Ako si nanho mohol dovolit nadavat?!
Velka vdaka vodicovi vozidla 4215 ktory dnes jazdi poobednu na linke c.93, cakal nas aj ked videl ze len prechadzame cez cestu pri Tescu. To sa mi nestava casto aby na mna niekto cakal aj 30sec. .
Ja mam potom asi vrchovatu smolu, ale vzdy, ked potrebujem z L93 prestupit na L68 alebo L86, a papierovo mi to vychadza (zvacsa mam 2 minuty k dobru), tak s L93 nikdy nepridem na Smolenicku alebo k TERNu vcas. L90 to vacsinou stiha (pokial uz aj ta nemeska kvoli dlhemu cakaniu na krizovatke Jantarova - Betliarska). Uznavam, ze problemom su (aj) dve svetelne krizovatky na tak kratkom useku.
Vlastne si za poslednych niekolko mesiacov nepamatam, kedy prisla L93 do mesta (Zochova, Hodzovo namestie) vcas -- voz mal vzdy meskanie, a vacsinou minimalne o tie 2 minuty, ktore mal uz na Znievskej, ak nie viac. Napodobne L90 takmer nikdy nestihne prist pod Novy most vcas, takmer vzdy ma aspon 1 minutu meskanie (aspon podla hodin vo vozidle). Mozno je to len minorita pripadov, na ktore mam prave to "stastie", ale velmi rad by som videl statistiku porovnania odchodov papierovych a skutocnych na linkach ako L93 a L90. Tie posledne prerabky trochu pomohli (Zniveska - Zochova za 13 minut alebo Znievska - Novy most za 16 boli IMHO celkom slusne sci-fi), ale stale podla mna nie je v silach vodicov to stihat. A uplne absurdne mi pripadaju chronometraze v opacnom smere -- L93 Zochova - Znievska za 13 minut je neralizovatelne, napodobne Novy most - Znievska L90 za 15 minut. To som zazil snad len v niektory neskory vecer v dajakom TAM BUSe, ktoreho vodic isiel neskutocne dynamicky. Inak ani omylom.
Opat hovorim, ze sa mozno mylim, ale moj pocit by mi asi dokazali vyvratit len statistiky.
Darro