Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: anonymousley #13533:
2626 bola na L34 poradie 6.
Reply on: Jano #13508:
Ja som mal tiez nejaky bordel v tych vozoch. Nejako to proste nesedelo. Mozes sa tesit na vypravu z dneska.
Reply on: anonymousley #13533:
hej, uz sa to tu myslim pisalo 🙂 A bola na 34/6. cize ako si povedal... Spicka. 😉
ako si tak citam tie novinky, to je super ze uz chodi aj 2629, ale nejako mi tam chyba info, ze uz chodi aj 2626. Vo stvrtok bola na 34!!!:-)tusim spicka. ale aj tak, co som pocul, tak vsetky dalsie klbove plynaky maju ist na 78 (teraz su tam 2608, 2619,2620 - 2625, 2628)((Zolo oprav ma, v com sa mylim:-)
Reply on: frenky #13531:
takze doplnim sa, islo o 21/8., alebo 21/9. (pravdpodobnejsia je ta druha verzia)
1828 na 21 teraz prichod na Nivy, co je to ex.?
Dnes na linke c.93 podla poradia:

4821, 4935, 4831, 4802, 4215, 4202, 4408, 4xxx, 4842, 4840, 4825, 4940, 4803, 4928, 4833.
Reply on: frenky #13527:
Tak od zaciatku prazdnin? 😃 😛
na 191 dnes napr vozy:
1022,1134,1133
Reply on: COLOR #13525:
tak ta 518 by mala byt z 30/5. A ako dlho si toto pozorovoval? ;-P
Hmmm, vzhladom na to, ze dojazdyz L8 vacsinou este o 6:30 nebyvaju, tak 7064 asi rano vypadla 🙂
Mnjooo minule som takmer dokoncil svoje nocakopozorovanie aj pracovno-tyzdnove a s par informaciami, ktore mi aj nevedomo poskytli kolegovia (Jano 504 & 507 etc.) alebo vodici (dufam ze teraz pridu o "vykonnostne odmeny" vsetci, co niektoru z tychto liniek v poslednom polroku jazdili, vsak, DPB? Dufam ze ma niekto nechyti za slovo 😕 😞 ). Tu je suhrn tyzdennych nocakov (vikendove: #13448):
501 - 78/16
502 - 70/7
503 - 50/2
504 - 21/5
505 - 37/3
506 - 92/10
507 - 83/9
508 - 91/4
509 - 57/2
510 - 92/8
511 - 50/4
512 - 74/4
513 - 89/3
514 - 53/4
515 - 92/9
516 - (nie som isty... velmi pravdepodobne vsak 203/8 a 203/9)
517 - 67/7
518 - 30/3?

Poznamka: Je to pozorovane dlhodobo, cize sa nieco mohlo menit, ale viac-menej dufam ze je to aktualne 😃 Za potlesk dakujem, za tie prebdene noci si ho dufam zasluzim. Mozete ho nahrat a poslat mi ho na mail 😃
Reply on: Mat3j #13501:
Pozeraj sa okolo, maj v pamati vozy a uvidis zmeny. A zmeny v doprave ja obvykle z uz vylepenych letakov.

---

Prvy pristresok na Postovej osvetleny nie je, druhy ano 😞
Rano zrejme vypadla 7116 z 3/7, podla CP mala horzne meskanie, ja som sa zobudil 6:25, isiel som nakupit na desiatu 😃 a videl som ju v smere na stanicu, cize asi o 6:30-:35. Preboha, to mohlo byt aj -10! 😕 Takze asi dohanala to meskanie. To iste aj 7831 mozno isla zo stanice, hoci neviem co by tam robila.
"Mensia" vypravicka:
59: 2941/9 😃
Hmmm... 7831 dnes zase na 9, ale pre zmenu bola takmer prazdna (videne na Vazke, vnutri asi 4 ludia), no na Vazke nastupilo hoodne ludi (samozrejme solac 🙂 ). No na prednom transparente mal "9" a plne pole. 😕
Malicko z dnesnej vypravy-utorok rano 🙂

74:2613*
75:2314
78:2513
96:2405
97:1901!
198:1308 (3)

* Mozem z vlastneho hodnotenia povedat, ze voz je jeden z najlepsie prewedenych generalkowanych a plynofikowanych busov z prvej serie. Vozidlo je zive, motor ma vynikajucu akciu a prevodovka je velmi dobre nastavena. Akceleracia na zakladnej volbe systemu VOITH je plynula a ani jediny prevod "nekope". Cela akcia motora je kompaktna - autobus na kazdy impulz skvele reaguje a "dobre sa pocuwa". Aj brzdy su velmi dobre nastavene. Takto sa sprava z prvej serie iba voz 2601.

:o)
Reply on: DPB #13517:
Taky isty prispevok viem pridat aj ja... Hlavne cez WAP.
1131 na 53/2.! nie ako ZV
Reply on: DPB #13517:
O tom nepochybujem, ale preco sa nezapojite do diskusie aj vy?
Vsetko to tu citame a vyhodnocujeme..! Je to prijemny relax pre vybranych referentov popoludni pri kavicke citat a bavit sa na vas.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.