Tie 133 sa nezmestili do obratiska nie kvoli druhemu vozu na linke 133, ale kvoli 28ckam. Podla mna tam nema co hladat prave 28cka. Ukoncit pod Novym mostom a hotovo. K Eurovei 30tku miesto toho.
ktosi sa tusim stazoval, ze sa 133 pri SND nezmestia do obratiska, tak zjavne sa tam obcas stretali aj 2 vozy. Myslim, ze pri takej kratkej linke, vyrazne jednosmernom vytazeni sa da povazovat na 2 hodiny SND za priebeznu konecnu. Jasne, ze budu niektore prichadzat zmeskane na DD, avsak s kolkymi ludmi v tom case s smere?
To s tou 133kou sa mysli vazne? Minuta na vyrovnanie v rannej spicke pri SND?! Ked uz sa silou-mocou chcel usetrit voz, malo sa to spravit presne naopak. Na Kuklovsku sa da prist rano nacas, ale k SND ani za zivy svet... Naco su potom datkarty? Aby sa z nich citali udaje, nie? Chapem - na Kuklovskej je socialko, ale aj tak.
4115 na 80/7 aj 99/7 naraz? Viem, že keď ešte nebola trať na Zlaté piesky a vo vozovni Jurajov Dvor končili linky 2, 4 a 10 tak počas nedostatku vodičov vypravili jednu sólo T3 na nejakú dvojku. A tá spravila kolo na hl. stanicu a naspäť a ako prichádzala do vozovne tak už mu išli meniť tabule za linku 10, že teraz ideš kolo ako desina. Takže vodič aj s vozidlom robil každé druhé kolo linky 2 a 10, čím vypravili dve rôzne poradia s tým istým vozidlom aj vodičom..
Ale dnes si to na tej 80 a 99/7 neviem až tak predstaviť.. teda jedine že by odjazdil 80/7 v špičke a na 99/7 sa napojil po nej...
Marek1978
ZV4873 hradil cely RD L98/6
ZV4117 hradil od zaciatku sluzby L192/1
80 - 4008/8, 4107/10
83 - 4222, 4224, 4235, 4815, /5, 1831, 2844, 1852, 1850, 2858, /11, 1838, /13, 1858
92 - 4855, 4830, 4822, 4862, 4832, 4871, 4837
95 - 4919, 4916, 4925, 4904, 4901, 4918, 4920, 4908, 4911, 4907, 4239, 4230
98 - 4915, 4922, 4228, 4852, 4912, /6, 1810, 4879, 4856, 4843, /11, 4238, 2852, 1832
99 - 4001, 4012, 4135, 2023, 4004, 4109, 4115, 4112, 4127, 4107, /11, 4111, 4131
184 - 2828, 4853
192 - /1, 4122, /3, 4105
sk.spoj - 4008/3, 1031/4, 4862/12