Mat3j: Aj 2213 je uz minulostou, ale ta Karosa co si videl na linke 34 bola urcite 34/1 - 2212
Zopar informacii z dnesneho dna:
- 7809-10 okolo 11. h. docasne vypadolna linke 12/4, neskor ho nahradil ZV 7706
- asi 7717 ( alebo 7718 ) po 11:30 h. ako ZV na linke 1/9, neskor ho nahradil 7761-62
- 2515 okolo 21. h. vypadol na linke 83/4, neskor ho nahradil ZV 2825 a napokon 2816
Maly postreh:
- 7304 minimalne vo vecernych hodinach na linke 2 ( ktovie co bolo na rannej 12/11 )
A teraz
Suprava T6A5 7923+7924 po tom co minuly tyden 17. opustila brany UDJD; dnes ( 23. 9. po 5 dnoch prevadzky ) po nocnom sluzobaku na linke 408 nebol cez den zaradeny do premavky, pretoze isiel spat do dielni. Kolko bude chybat to neviem, ale osobne si myslim, ze moc dlho nie. Ale je v kazdom pripade je to smutne konnstatovanie.
Vyprava podla poradia ( okrem linky 95, ale mala by byt kompletna ):
26: 1801
83: 2809, 2824, 2827, 2515, 2811, 2822, 2818, 2814, S N 2940, 2403, 2514, 2404, 2304 M: ZV 2825 a 2816/ oba 4
88: 4812, 4507, S 4216
95: 4208, asi 4406 ( ten zelenac, co tam chodi stale ), 4824, 4826, 4829, 4831, 4839, 4843, 4850
504: 1922
Vieš čo by podľa mňa bola uplne super feature pre stránku? Dajaký vozový quick-search, že by si zadal číslo voza a skript by ťa automaticky redirectol (alebo by ti priamo vypľul) stránku daného voza (ak by bolo vozidiel s daným číslom v histórii viac, tak by ti, povedzme, vypľul ten najnovší) -- lebo kým sa natiahne katalóg vozidiel, tak to chvíľu trvá. Ak niečo také už je, tak sa hlboko ospravedlňujem.
Užitočné by to bolo napríklad ked sa vo fórach hovorí o nejakom voze, a niekto (ako napríklad ja ) nevie presne o akom, tak by to mohol použiť rýchlejšie, než ísť cez katalóg. Nehovoriac o tom, že ak by zvyšok query stringu bol konštantný, dal by sa spraviť pekný search do Opery alebo Mozilly...
d3k0: Takže hasiči tam prišli? Bo ja som tou blízkosťou myslel, že majú velitelstvo na Radlinského čo je asi 700 metrov a bud ich nikto k horiacemu motoru nevolal alebo im to toľko trvalo.
A cital si aj preco v Cine ta internetova kaviaren vyhorela? Vyhorela preto, lebo bola v budove ilegalne, kedze vsetky internetove kaviarne podliehaju tvrdej kontrole a potrebuju licenciu od komunistickej strany, a teda mala mizernu (= nulovu) protipoziarnu ochranu a neexistujuce unikove cesty. Cinu by som za dobry priklad vazne nedaval. Cely internet je tam kontrolovany, ide cez centralne smerovace pod kontrolou strany, ktore filtruju obsah a zachytavaju pripojenia na "zakazane" servre (ktore sa potom spatne stopuju a konkretne osoby su za ne perzekvovane). Cina je napriklad jedina krajina na svete, kde mobilna siet GSM pouziva nulovu dlzku sifry, tj hovory su prenasane efektivne bez sifrovania. (To sifrovanie, samozrejme, je aj v realnom case dekodovatelne sprostym utokom hrubou silou, ale aspon nejake je a nie si schopny len tak bez problemov zachytit cudzi hovor. Samozrejme, v "civilizovanom" svete to ani vlady nepotrebuju, kedze tajne sluzby -- a cez ne aj policia -- su zo zakona napojene priamo na operatorov.)
Vsetkym priaznivcom KSS a zazraku spred roku 1989 som zabudol odporucit sledovat prvu cast skvostneho dokumentu Ceske televize, ktory reprizuje STV. Prva cast sa tykala najma zarodkov ruskej mafie vytvorenych pocas prepojenia masivne rozkradajucej nomenklatury a podsvetia za komunizmu. Ostatne casti su ale tiez vyborne, cize ak mate chut na jedinecny dokument, zapnite si nabuduci utorok o 20.00 STV2. Celkovo to ma styri casti.
Andrej (Anndy008): No v Číne internet majú. Nedávno dokonca bola správa o tom ako n Pekingu vyhorela internetová kaviareň. Avšak Čína nie je dobrý príklad komunizmu, keďže ČSSR sa nechovala ako vláda v Číne. Najlepší príklad by bola Kuba.
Tomaš: Vieš čo som čítal v Mestskej Doprave 4/2003. Bol tam článok o prezentáciách kĺbového Citybusu (ten, ktorý bol u nás) a Brnenský vodiči si pochvalovali dobrý výkon motoru. tak neviem či jazdili dole kopcom.
bm: ktorý Ikarus má spotrebu 70l/100km. 280, 283 či 435, 415 alebo 412.
Ja som dnes bol pri tom horení toho Ik 283 a mám pocit, že to bol 1511. Tak si pamätám. Bol krásne zadymený, ale aj napriek blízkosti hasičov, som sa ich nedočkal 7 minút. Potom som nastúpil do 94.
Jano
Zopar informacii z dnesneho dna:
- 7809-10 okolo 11. h. docasne vypadolna linke 12/4, neskor ho nahradil ZV 7706
- asi 7717 ( alebo 7718 ) po 11:30 h. ako ZV na linke 1/9, neskor ho nahradil 7761-62
- 2515 okolo 21. h. vypadol na linke 83/4, neskor ho nahradil ZV 2825 a napokon 2816
Maly postreh:
- 7304 minimalne vo vecernych hodinach na linke 2 ( ktovie co bolo na rannej 12/11 )
A teraz
Suprava T6A5 7923+7924 po tom co minuly tyden 17. opustila brany UDJD; dnes ( 23. 9. po 5 dnoch prevadzky ) po nocnom sluzobaku na linke 408 nebol cez den zaradeny do premavky, pretoze isiel spat do dielni. Kolko bude chybat to neviem, ale osobne si myslim, ze moc dlho nie. Ale je v kazdom pripade je to smutne konnstatovanie.
Vyprava podla poradia ( okrem linky 95, ale mala by byt kompletna ):
26: 1801
83: 2809, 2824, 2827, 2515, 2811, 2822, 2818, 2814, S N 2940, 2403, 2514, 2404, 2304
88: 4812, 4507, S 4216
95: 4208, asi 4406 ( ten zelenac, co tam chodi stale ), 4824, 4826, 4829, 4831, 4839, 4843, 4850
504: 1922