dakujem panom revizorom, odisla mi pred nosom 83ka ... panom revizorom odporucam potiahnut v praci tak 72 hodin za jeden tyzden a potom im mozno napadne, ze je pekna kravina zdrziavat spoj iduci s ludmi z priemyselnej zony viac ako 15 minut!
4223 koľko krát stál po rôznych ťukancoch, nehodách (čo minimálne raz spôsobili dielenskí vo vozovni).. toto nie sú prípady že sa nejako často kazí.
A ďalej, sem tam sa objektívne vyskytne nejaká porucha, aj keď to nie je až tak často. Ale keď tam dielenskí dajú pečiatku "zadané do opravy" a potom "oprava vykonaná" hoci to ani nevideli, ale voz pošlu do premávky, tak on potom dojde na tú poruchu z linky zasa (lebo závada sa zákonite skôr či neskôr zasa prejaví) a to sa môže opakovať každý deň. A to nie je poruchový voz, len na vine je tá tradičná neúdržba v dpb...
V lepšom prípade nejakú časť opravia, ale pri tom svojou činnosťou poškodia iné súčasti vozidla (teda motoru alebo chladiaceho systému a pod.)takže do pár dní sa tam vyskytne zasa iná porucha...
A to nie je len prípad 4223, ale úplne bežne aj iných vozov...
ZV2854 hradil 84/7 (minimálne od 7:15 Hroboňova > Ovsište)
"PORUCHA VOZIDLA ": 2850 - smeroval od konečnej L212 ( Vojenská nemocnica) smerom na patrónku v sprievode dielne 8322
Teraz by už bol pravdivý ten článok zo sme že tam ľudia prebehujú medzi autami a električkami .. na červenú ? A tiež ešte pár krát ich zapnú a vypnú a potom už budu naozaj zmätení a tí najpoctivejší nebudú vedieť či čakať na zelený signál alebo nie ?
Aspoň to tam nevyzerá ako v nedeľu na obed a z každého vstupu do križovatky stojí aspoň jedna električka a niekoľko áut. Zatiaľ čo chodci si chodia krížom krážom, kedy sa im zachce... ako keby tam svetlá ani neboli.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
petoo