myslis ked mu odbornik povie zrusme 50 liniek a on ich zrusi lebo nevie ani ako sa nastupuje do autobusu potom sa necudujme ze podnik ide priamov cestou dole Chcem vidiet zahranicny podnik alebo firmu ako si da majitel za generalneho riaditela cloveka co o tom nema ani ponatie jedine zeby ho chcel dat do krachu to uz ja mozem ist robit dispecera na letisko prist do veze sadnut si vylozit nohy na riadiaci pult a povedat sak piloti vedia ako maju lietat
3507 dobehnutý už na Romanovej smer Ovsište
96- 1217 4921 1207
68 -4877 -- Voz max. znečistený posprejovaný, ohorky cigariet na podlahe, čipsy na sedlách utrhnuté sedadlo
99 aj 3433 mierne meškanie
94- 2022
No tak to je skor o tom ze su to neschopni manageri. Aj krizovy manager, ktory ma za ulohu vytiahnut podnik z minusovych cisel by to mal robit tak aby ho sucasne nelikvidoval. Spokojni zamestnanci su zakladom dobre fungujucej firmy.
Ja vidím problém DPB najmä v celom top a strednom manažmente. Veď keď sa tam stále točia tí istí zamestnanci a politické príšery štýlu Zachariáš a pod., tak sa nemožno čudovať, že podnik je stále kdesi v roku 1988. Lebo títo ľudia sú možno aj odborníci, ale evidentne nevedia riadiť dobre firmu. Tým nemyslím konkrétnych ľudí, to nejak posúdiť neviem, ale myslím ten manažment ako celok.
Dnes okolo 14:20 hod. stál v blízkosti križovatky Tomášikova - Gagarinova za zastávkou (smer Petržalka) odstavený Solaris 1215 z linky 96 pre nehodu z IKG (nebolo vidieť nič, asi iba ťukanec. Prítomní boli polícia a dispečing DPB.
Na tejto križovatke mal nehodu aj 1212 nedávno, ale v opačnom smere.
AAA