Reply on: neoplan #12267:
79 nie je mozne zrusit (je to jedina obsluha pre pre oblasti typu lieskovec, ketelec, statne lesy), ale bolo by jej mozne zredukovat trasu tak, aby nenajazdila az tak vela vozokm naprazdno...

Ten nas bol taky predvadzaci bus...

Keby si isiel z VW-2, tak si mohol ist na 25, ktora ide asi dve minuty predtym z VW-2

(s výnimkou toho poradia, čo robí nejaká 5ka).
). Košickí vodiči boli ako jediní oblečení tak, ako sa na takúto príležitosť patrí...
. (aj v póluse je dost pomaly vytah)
J
Re #12285 Deko: No neviem ja som s tým celým bol veľmi spokojný. Na L93 bolo vypravených posilových toľko liniek, že som sa až čudoval. Veď aj ja som navigoval 3514 (KE) z areálu s cielom 93 Hlavná stanica na konečnej sme skončili a dalej ho navigoval do Vozovne Petržalka a to preto, že priestor Areálu bol už takmer prázdny a pri Terne nikto nenastúpil.
Jednoducho vždy bude čo vytknúť avšak zvládnuté to bolo super. Niečo také som neočakával.
Napríklad. Na zastávke v areáli išiel dispečer za ľudmi spýtal sa ich kam chcú ísť. Väčšina chcela do centra a to na Hlavnú a autobusák. A tak sa hodil ciel 150 linka 93 a išlo sa. Z hlavnej už mali 210.
Ak by som spravil niečo inak tak to spravím tak, že posilové vozy by jazdili do areálu s cielmi 93, 89, 90, 94 tie by sa postupne pristavovali a neskôr napájali na svoje trasy. Naspäť čo najrýchlejšie naprázdno.
100% neoverené info: