Zrejme to vodic prebrzdil, isiel do smyku a potom to brzdi naozaj uboho... Je to pocut podla zvuku pri brzdeni, ja som tam samozrejme nebol, takze neviem. Vsak po vyhodnoteni ciernej skrinky sa uvidi, tam je to jasne vidiet.
Vies, bola to elektricka typu K2, tie maju asi najhorsie brzdy zo vsetkych... To aj ked vodi brzdi vsetkym co ma, tak to nebrzdi az tak ako T3 alebo T6...
Ja som dnes v tej slavnej naburanej elektricke bol - neviem, ale mne pripada, ze ten sofer nejak velmi nebrzdil, ale mozno je to len tym, ze ho zbadal az neskoro. Inak, ak by ta protiiduca elina netsihla zabrzdit, tak by to boli celkom slusne noznice - bolo to vazne tesne...
Moment, bolo to na tom zrekonstruovanom prejazde? Ako ano, tak potom je jasne, ze by sa nemalo setrit na preferencii, lebo je to zvysenie bezpecnosti aj pre ostatnych ucastnikov, nie iba zrychlenie tramvaje.
je mozne, ze ucastnikom nehody bola aj 7773+7774 (4) iduca v opacnom smere, lebo bola potom odstavena pri hribikoch (alebo bol vodic len svedkom nehody)
o 9.25 sa stala nehoda 7064 (5/10) a nejakeho Fiatu *****p pred zastavkou Botanicka zah., v smere do Dubravky stali elektricky do 10.32 a v smere do mesta do 11.00. O tej 11tej stalo smerom do mesta 23 elektriciek....nahradna doprava nedostatocna...
elektricka ma rozbite svetla, prasknute celne sklo a trochu opadany lak, auto je z jednej strany zosrotovane...bude to na markize
Utorok:
- 7951-52 okolo 8:30 h. docasne vypadol na linke 5/4, neskor ho nahradil ZV 7108
- 7737-38 cca 10:17 h. odisiel do vozovne z linky 4/8
- 2512 v rannej spicke bol na linke 83/13, popoludni ho nahradil 2921
- 7841-42 pocas dna vypadol na linke 5/3, neskor ho nahradil 7933-34
- 7907-08 okolo 15. h. vypadol na linke 5/10, neskor ho nahradil ZV 7108 ( viac neviem )
- 7803-04 okolo 15:45 h. vypadol na linke 12/5, neskor ho nahradil ZV 7717 a napokon 7739-40 ( rano na 12/17 )
- 7809-10 o 17:37 h. odisiel do vozovne z linky 12/4, neskor ho nahradil ZV 7706 a napokon 7829-30 ( rano na 12/15; cez den na 9/9 )
Ja som uz autorovi (COLORovi) svoje o tom povedal... Skoda len, ze teraz odmietol uverejnit opravu s tym, ze "my im reklamu robit nebudeme". A tak to asi zase zostane na mna
Color: No tak friškem hovor koľko, skade aké a tak. A keď nevieš tak máš bojovú úlohu do zajtra zistiť Príde aj ten Graf z Viedne Konečne budeme môcť konfrontovať Ikarus 412 s inými NP
No máš pravdu, aj ja som si myslel, že to asi skončilo, avšak overiť si to by nebol problém. Ale veď čo človek sa neustále učí a to na chybách svojich a cudzích. Osobne som najradšej keď sa učím na chybách cudzích asi ako každý.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Turbo
Moment, bolo to na tom zrekonstruovanom prejazde? Ako ano, tak potom je jasne, ze by sa nemalo setrit na preferencii, lebo je to zvysenie bezpecnosti aj pre ostatnych ucastnikov, nie iba zrychlenie tramvaje.