Ak hlasia inu zastavku, tak to nie je chyba nastavenia hlasicov, ale vodica co kasle na to co ma v palubaku Ina vec je ak je to v useku kde je vela zastavok na znamenie, tam sa to bohuzial obcas posunie, to je chyba zlych km nahratych v palubak.
Podla mna to nie je len o STK, ale policajt by mohol buzerovat aj pri nahodnom zastaveni.
Inak, raz sme mali pozicane firemne auto s reklamnymi polepmi a mali sme na to k technicaku taku karticku, ktora dokazovala, ze su od certifikovanej firmy, bla bla bla.. cize tipujem, ze tak sa riesia aj CVR.
ahoj, tie hlásiče v niektorých vozoch strašne hulákajú a často sú zle nastavené, že nehlásia aktuálnú zastávku ale často tú kde už voz stál alebo ešte len tú kde bude stáť. ?
Hijóóó - ako pre nevidiaciach ano, ale pre drvivu vacsinu nie. Ak tie hlasice maju hulakat ako v daktorych T6A5 tak to redšej nech ani nie su. Skor je potrebny vnutorny panel BUSE .
na inu temu
v 1104 nejde vnutorny BuBuse panel - a o5 to s ním trhá pri rozbehu - neskutočný črep
Pozri ja som raz niekde zachytil informáciu,že autobusy MHD by mali chodiť na STK každý pol rok podobne ako autobusy staršie ako 8 rokov ? Vraj kvôli bezpečnosti ? Ak to tak nie je tak nerob z toho vedu ?
A ešte otázky pre teba:Keby si bol pracovník STK ako by si identifikoval farbu,ktorá je napísaná v techničáku na takom polepenom vozidle?Podľa čoho sa budeš riadiť?Podľa farby strechy, spätných zrkadiel ktoré nebývajú oblepené?
Ešte mám zopár otázok:Nebýva to tak,že pred STK sa odlepí CVR z vozidla aby sedela farba podľa TP?Alebo to riešia tak,že požiadajú DI o udelenie výnimky či požiadajú o zmenu farby vozidla?
no.ev.di.