Bezne zastavky sa prehadzuju kombinaciou drahoveho kriteria (vzdialenosti) a dveri. Teda musis prejst istu vzdialenost a tiez otvorit dvere - potom sa ti prehodi. Alebo to ide aj manualne.
Ale to by nemalo mat nic s vozidlom, to je proste funkcia palubaku. Vsak nech to niekto skusi ked mu na konecnej nikto nebude nastupovat - namiesto otvorenia dveri stlacit osmicku.
podla predbeznych zisteni to obdobne urobil aj mnou kritizovany vodic a na trati vraj absolvoval podla palubaku tym padom niekolko zastavok v rekordne kratkom case
Re #113808 810zssk: ad bod 1, presne toto som mal na mysli. ?
-2711 aj dnes registrovana na linke 50 (cca 13.00-05 asmn smer aupark)
-ZV 6293 hradilo po 11h linku 206/3, kde sa napojil neskor 6300
-na linke 208 zas o klbak menej, namiesto 6609 aktualne jazdi ZV 6231 /3
nové klbáky idú do všetkých vozovní ale najviac toho odišlo za poslednú dobu Petržalke ? som zvedavý ako to bude tento rok vyzerať s kĺbovými prírastkami a čo bude s tretím tendrom na klbáky. Momentálne pri zadĺženosti mesta ten tender šitý pre MBCC je nám na riť, keď jeden MBCC stojí takmer 2x toľko čo kĺbový SOR či Solaris ?
A neprehadzujú sa na základe vzdialenosti aj bežné zastávky? V poslednej dobe som viackrát sedel na prvom sedadle a nezdalo sa mi, že by vodič na každej zastávke stláčal niečo na palubáku.
Viliam22
1 - 7815+7816/5, 7755+7756/6, 7803+7804, 7783+7784, 7739+7740, 7831+7832, 7728+7727, 7735+7736
4 - 7767+7768/7, 7817+7818/8, 7741+7742, 7789+7790
5 - 7957+7958/1, 7907+7908/3, 7937+7938/4, 7933+7934/5, 7953+7954/12, 7951+7952/13
9 - 7939+7940/1, 7765+7766/2, 7785+7786/3, 7825+7826/4, 7773+7774/5, nemám/6, 7837+7838/8, 7763+7764/9
12 - 7833+7834/1, 7722+7721/2, 7807+7808/3, 7823+7824/4, 7717+7718/5, 7793+7794/6