Bezne zastavky sa prehadzuju kombinaciou drahoveho kriteria (vzdialenosti) a dveri. Teda musis prejst istu vzdialenost a tiez otvorit dvere - potom sa ti prehodi. Alebo to ide aj manualne.
Ale to by nemalo mat nic s vozidlom, to je proste funkcia palubaku. Vsak nech to niekto skusi ked mu na konecnej nikto nebude nastupovat - namiesto otvorenia dveri stlacit osmicku.
podla predbeznych zisteni to obdobne urobil aj mnou kritizovany vodic a na trati vraj absolvoval podla palubaku tym padom niekolko zastavok v rekordne kratkom case
Re #113808 810zssk: ad bod 1, presne toto som mal na mysli. ?
-2711 aj dnes registrovana na linke 50 (cca 13.00-05 asmn smer aupark)
-ZV 6293 hradilo po 11h linku 206/3, kde sa napojil neskor 6300
-na linke 208 zas o klbak menej, namiesto 6609 aktualne jazdi ZV 6231 /3
nové klbáky idú do všetkých vozovní ale najviac toho odišlo za poslednú dobu Petržalke ? som zvedavý ako to bude tento rok vyzerať s kĺbovými prírastkami a čo bude s tretím tendrom na klbáky. Momentálne pri zadĺženosti mesta ten tender šitý pre MBCC je nám na riť, keď jeden MBCC stojí takmer 2x toľko čo kĺbový SOR či Solaris ?
A neprehadzujú sa na základe vzdialenosti aj bežné zastávky? V poslednej dobe som viackrát sedel na prvom sedadle a nezdalo sa mi, že by vodič na každej zastávke stláčal niečo na palubáku.
frenky