No ja by som sa rad odviezol takou starou karoskou, v spicke na 33/4, 33/5 by kapacitne postacovali uplne v pohode. No na celodennkach ( sedlo a vecer ) nie.
info
6705 - caka na suciastku uz mesiac ( mala by vyst von az v marci !!! )
6703ke - "odisla" vcera brzda na prednej naprave
6701 - mala dnes na 33/1 poruchy - ci pojde zajtra von - otazne
- NZV1 hradil od 4:19 do ukoncenia N95. V zastavke Bradacova smer HS o 4:05 vypadol kvoli vandalizmu 4870. Udajne prestrelene okno. Som zvedavy, ako vyriesia vymenu okna, nakolko na danom okne je aj reklama na Ohland.
- voz 3522 ma na zadnej casti vozidla celoplosnu nezistenu reklamu, avsak, pracovnici nevyrezali okienko na zadny displej BUSE
- mnohe klbove SORky dostali bocnu reklamu ( lava strana ) bud ide o bratislavsku mestsku kartu, alebo Ikea
1. Cestujuci na spoj ma cakat, ale nie je povinny tam cakat 100 minut vopred, keby sa vodic rozhodol ist skor.
2. Odchod z konecnej sa da potvrdit aj BEZ zastavenia a otvorenia dveri.
3. Dispeceri na konecnej nie su vzdy.
Nehovorim, ze ten vodic isiel skor, ale tvrdit ze "urcite nie" je blbost... napokon, naco by si am vymyslal?
na konecnej Pri Kríži musí zastaviť každé vozidlo a otvoriť dvere, aby mohol potvrdiť vodič odchod z konečnej na palubnom počítači, takže klam bol už to, že ani nezastavil. Ďalej na konečnej sú vždy dispečeri, ktorí si to vždy odsledujú. Cestujúci má navyše čakať na svoj spoj a nie naopak.
810zssk
Inak N72 po polnoci z Hodzka s klbovou SORkou.