Vodič 7909 zašiel na odstavnú koľaj a tam vyčkal kým prejde 7813. STAČÍ?
Re #113764 Viliam22: 5/7 - 7941+42
Pochvala vodičovi 4223 s odchodom 14:13 Pri Kríži smer Technopol za počkanie .
- dnesna 88ka tu este nie je komplet, rano cca 5:05 Lachova smer ASMN NP 1620. ZV tabulka nebola postrehnuta. Zrejme islo o odchod 4:45 spod mosta.
- dnesne ZV HS je 8212
- vcerajsie NV21: 1xxx, 1612, 1603
- vcerajsia 39/6 musel po poslednej jazde 39ky ist do garaze sa dat vyumyvat. Niekoho zaludok nestravil banany v kombinacii alkoholom ?
Xrmx ak mal zle nastavene buse, tak mu to odobria a mozes byt kludny. V opacnom pripade ide o umyselne porusenie nariadenia, ktore tu dufam nechces obhajovat. Cestujuci sa spolieha, ze pokial nie je objektivna pricina, spoj pojde z vychodzej stanice vcas. A urcite isiel najneskor 18.20 realneho casu, lebo ked som vystupoval 19 uz plynule opustal obratisko. Utekali sme viaceri, no hovorim predpokladam ze ak obhajujes sposoby ako "prejst nastupiste bez zastavenia o 2' skor s tym ze vsak tam este nikto nie je, len niekto dobieha," nie su cudzie ani tebe. Vela zdaru pri takejto ignorancii
takze nestal si na zastavke neni o com a aby som nezabudol nie vsetky hodiny idu rovnako v kazdom autobuse presne su problemy a to tu mozu potvrdit aj vodici ze cas im ide do predu aj o 3 minuty..priklad 4871 ide presne a pride aj tak na -5 lebo cas sa tam priratava je to tam nahovno....tak to mohol aj tento voz mat...no aj keby si teraz poslal staznost na tu 83/7 tak neuspejes...to ti zarucujem...ano a aby som bol v obraze z akeho spoja si vystupoval povedz mi ked zastavka pri krizi su rozmiestnene daleko od 83koveho nastupista takze ked ty si vystupoval 18.19 nevies ani kolko sekund bolo mohlo byt 18.19:35 a ty ako si napisal ze si sa rozbehol 83/7 naskocilo 18.20 a aj tak pises tu o +2 minuty teraz pises ze 18.19 si vystupoval a ak viem 18.19-do 18.20 je iba minuta a nie 2 takze klames ako len mozes
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
14trm_6293
44:1907