Reply on: Mike #113249:
pri tých síce aj keď GO Karosách a 4xIk435 s tým asi treba počítať, že po každé dačo vypadne a treba to nahradiť + nové SORky ešte behajú na opravy. Nuž veselé to je, stále by to chcelo ešte jeden tender na 100ks, škoda že nespravili namiesto troch 2 na 120-130ks, polovica CNG a polovica nafťáky. KEBY, KEBY... ?
Mike
ok na tých linkách je 57 vozov spolu... potom ešte nejajé kĺb. sory idú na 96, tam majú myslím v zadelení 2 poradia, ale reálne to môže byť od 0 do 5 sorov, podľa situácie... a ešte jeden, ideálne dva klĺbové zv vo vozovni, aj keď to sa obsadzuje ako posledné a preto je tam často krátka plynosa, lebo kĺbak už nezvýši... A keď je odstavených vážne veľa solarisov ide kĺbak aj na 88...
papierovo máš tých 72 vozov k dispozícií.
Reláne sú vždy nejaké odstavené krátkodobo či dlhodobo na poruchách, každý pracovný deň sú nejaké na P1, P2 (kľudne aj 4-6 kĺbakov; takýto voz nejde do výpravy), aj keď voz čo ide na P1 niekedy môže ísť na rannú špičku a tú prehliadku spravia potom...
Sory chodia do libcháv jednak to spevňovanie rámu, potom iné reklamácie príp. garančné prehliadky...to bývajú tak +- 2-4 vozy čo Ti "chýbajú" počas prac. dňa do výpravy..
A takto sa spraví výprava na ďalší deň večer kolo 20-22 hod. že výjde rezerva povedzme 1,2 vozy k dispozícií "keby dačo"... ale o polnoci ako sú dojazdy z väčšiny celodenných poradí častokrát vodiči napíšu také poruchy že sa ten voz musí odstaviť a ďalší deň nepôjde von hoci sa s ním pôvodne rátalo..