mohli by tam kľudne postaviť vozovňu s jedným nadzemným podlažím ako je Komín v Brne s tým, že prízemie by bolo do polovičky zapustené pod úroveň terénu aby nebola vozovňa moc vysoká a vošlo sa do nej viac vozidiel aby netrčali vonku ? čo myslíte, je to dobrý nápad?
osobne si myslím, že oveľa viac potrebnejšia by bola vozovňa Dúbravčice pre eliny a autobusy, odtiaľ by sa dali vypravovať kvantá liniek : 1,4,5,9,12,17,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,34,35,36,37,38,39,63,83,92,135
Definitivny koniec bambusov na Slovensku v pravidelnej premávke... 1414 posledný krát dnes na delenej 21 a potom víkend teoreticky úplne naposledy nedeľu na 26/7..
info bez záruky..
Takze ja len bleskem zo stvrtka v zapadnej casti BA vypadli:
1/2-7825+7826 porucha (prestoj od 17.24 h. do 17.31 h. na Marianskej) - vymena vozidla
1/4-7813+7814 - vymena vozidla
1/5-7833+7834 - vymena vozidla
5/3-7901+7902 - dočasne
5/7-7941+7942 porucha (prestoj cca od 18.42 h. do 19.15 h. na Segnerovej) - vymena vozidla
5/9-7946+7945 - výmena vozidla
9/4-7812+7811 - vymena vozidla
12/3-7815+7816 - vymena vozidla
34/1 - dvakrat, (už bolo spomenute)
21/6 - od 23.00 h. mimimalne vymena za 1627
34/3-2625 do konca služby
34/8 (bolo spomenute)
36/1-1701 porucha - do konca služby
39/6-1635 porucha - dočasne
83/1-4869 porucha - vymena vozidla
83/1-ZV 4831 porucha
83/6-2850 poistná udalosť - do konca služby
EZV jeden z dvojice 7105 alebo 7791+7792 pocas hradenia linky 1 - porucha
Ale to bude pomerne hovädzina s tou novou vozovnou. - Pribudnú Jalové kilometre hlavne pre takú Ružinovskú Radiálu alebo L13.
Ka osobne by som ponechal vozovnu tam kde je. No na druhej strane kebyže by spravili napojenie nie len na Račiansku ale aj na Vajnorskú radiálu tak by to dosť pomohlo pri výlukach na jednej alebo druhej - vozovňa by nebola odrezaná od siete.
ale ja osobne neverím tomu že to bude v r 2012 - už len preto že sa od r 1989 nepostavil meter novej trate nie aby ešte nabrali peniaze na novú vozovňu.
Nepredali, iba mali predať... To mali dohodnutý kšeft niekto z vedenia (Kadnár/Derkay/Záhradník?) že investorktorý by namiesto Hrobonky išiel stavať by postavil novú vozovňu niekde ako sú Polianky/výustenie zo Shitiny.. (niečo ako predaj pozemkou pod pôvodnou 4DP, investor postavil novú)...
ale ako začala kríza tak od toho cúvli a ak aj bola dohoda tak sauž premlčala...
Rovnako bol zámer investora odkúpiť pozemok a stavať na mieste dnešnej vozovne Krasňany...
toto by bolo reálne ak by namiesto nej postavil inú vozovňu - najlepšie Dúbravčice (rovnako pre E+A) a tiež ešte podmienka tohto bola prepojenie el. tratí Vajnorskej a Račianskej radiály cez Cepit, tak že by východné el. radiály boli obsluhované z VJD a západné z Dúbravčíc...
a sory 9.5 a 10.5 by sa rozdelili medzi zvyšné vozovne a z Dúbravčíc by išli prakticky všetky linky 2x, 30, 34, 37, 38, 63....
sofer "duobusu" mi vravel, ze pozemok na ktorom je Horbonka bol predany este pred krizou, s tym ze sa maju do 2 rokov vystahovat, ubehli 2 roky a stale tam funguju . Mal tam by nejaky viachviezdickovy tunel ci co.
Hug0
Mike: No ono nakoniec to asi naozaj nebol veeeeliky Displej