Takze ja len bleskem zo stvrtka v zapadnej casti BA vypadli:
1/2-7825+7826 porucha (prestoj od 17.24 h. do 17.31 h. na Marianskej) - vymena vozidla
1/4-7813+7814 - vymena vozidla
1/5-7833+7834 - vymena vozidla
5/3-7901+7902 - dočasne
5/7-7941+7942 porucha (prestoj cca od 18.42 h. do 19.15 h. na Segnerovej) - vymena vozidla
5/9-7946+7945 - výmena vozidla
9/4-7812+7811 - vymena vozidla
12/3-7815+7816 - vymena vozidla
34/1 - dvakrat, (už bolo spomenute)
21/6 - od 23.00 h. mimimalne vymena za 1627
34/3-2625 do konca služby
34/8 (bolo spomenute)
36/1-1701 porucha - do konca služby
39/6-1635 porucha - dočasne
83/1-4869 porucha - vymena vozidla
83/1-ZV 4831 porucha
83/6-2850 poistná udalosť - do konca služby
EZV jeden z dvojice 7105 alebo 7791+7792 pocas hradenia linky 1 - porucha
Ale to bude pomerne hovädzina s tou novou vozovnou. - Pribudnú Jalové kilometre hlavne pre takú Ružinovskú Radiálu alebo L13.
Ka osobne by som ponechal vozovnu tam kde je. No na druhej strane kebyže by spravili napojenie nie len na Račiansku ale aj na Vajnorskú radiálu tak by to dosť pomohlo pri výlukach na jednej alebo druhej - vozovňa by nebola odrezaná od siete.
ale ja osobne neverím tomu že to bude v r 2012 - už len preto že sa od r 1989 nepostavil meter novej trate nie aby ešte nabrali peniaze na novú vozovňu.
Nepredali, iba mali predať... To mali dohodnutý kšeft niekto z vedenia (Kadnár/Derkay/Záhradník?) že investorktorý by namiesto Hrobonky išiel stavať by postavil novú vozovňu niekde ako sú Polianky/výustenie zo Shitiny.. (niečo ako predaj pozemkou pod pôvodnou 4DP, investor postavil novú)...
ale ako začala kríza tak od toho cúvli a ak aj bola dohoda tak sauž premlčala...
Rovnako bol zámer investora odkúpiť pozemok a stavať na mieste dnešnej vozovne Krasňany...
toto by bolo reálne ak by namiesto nej postavil inú vozovňu - najlepšie Dúbravčice (rovnako pre E+A) a tiež ešte podmienka tohto bola prepojenie el. tratí Vajnorskej a Račianskej radiály cez Cepit, tak že by východné el. radiály boli obsluhované z VJD a západné z Dúbravčíc...
a sory 9.5 a 10.5 by sa rozdelili medzi zvyšné vozovne a z Dúbravčíc by išli prakticky všetky linky 2x, 30, 34, 37, 38, 63....
sofer "duobusu" mi vravel, ze pozemok na ktorom je Horbonka bol predany este pred krizou, s tym ze sa maju do 2 rokov vystahovat, ubehli 2 roky a stale tam funguju . Mal tam by nejaky viachviezdickovy tunel ci co.
ďalšia "potrebna" vozovna na severo-vychode BA ??? No zbohom . Preco by sa mali znizovat jalove km,,ked ich mozeme este zvysit . Neviem naco je uz len tam potrebna vozovna. Uz davno malo byt Dubravcice ( 2.DP abusy,eliny ), Trnavka spolu s Jurakom ( 1.DP abusy,tbusy,eliny ) a 4.DP Petrzka , 3.DP by vobec nemusela byt , tych par kindervajec a hrbacov a az 2 Crosswaye sa mozu dat aj inam. + otazna je aj Hrobonka,ktora uz mala byt odpratana, no stale existuje.
No to je pekné, že sa postaví nová vozovňa "Krasňany", len ten dátum 2012 je vysoko nereálny ? ,to skôr začnú stavať novú trať cez Starý most po Bosákovu ulicu ?
Dnes naozaj vela vypadkov, pred 18. h. na Sokolskej smerom dole odstaveny z L209 nejaky LBC t-bus (6289?), 2625 z nejakej 34-ky to vzdal pred zastavkou Dubova smerom do Dubravky, v tom case na linke stretnuty aj ZV 2640, asi hradil toto poradie...
Prichod linky 1 ku krizu okolo 18.18 h. v podobe ZV 7105
Re #113184 richi78: nj, 2653 bol po rannej spicke odstaveny, a bude minimalne aj zajtra rano
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek1978