ako to teda bolo s Ik435? Niekde som čítal, že to bola pôvodne vyrobená várka do Nemecka, ale dopravca ju neprevzal pretože autobusy nespĺňali nejaké kritériá už, tak Ikarusu vraj padlo ako záchrana vhod, že ich akurát v tom čase potrebovala Bratislava.
Ale ja nikde netvrdím, že to nie je spôsobné neúdržbou v DPB.
A čo sa tých Ik435T týka, v Bp som bol asi 5x a počas všetkých tých návštev som tento typ videl len 2x (oba počas prvej návštevy). Jediné vysvetlenie by bolo, že cez víkend proste nejazdia (z kĺbov boli v premávke len Ik280T). Ak si však pozrieš vozovňu na fotomape google maps (pri dostatočnom priblížení sa zobrazí 3D), tak väčšina z tých vozov je v určitom štádiu "rozpadu". ?
kým bol 4835 pridelený vodičom v čísle,tak bol docela v solídnim stave,až dokial ho nevyfasovali chlapci od ZV,ale rovnako bol na tom aj 4869,pokial behal len na L83 ? ? ?
o 7:20 +- vykapala súprava 7703+06 z 4/6 na Krížnej pred križovatkou s Legionárskou smer CMO. Následne vznikol prestoj, kuplovala a cez Nám. Ľ. Štúra tlačila do vozovne súprava 7763+64 z linky 9/9. Celé sa to pohlo o 7:43, takže na tej Krížnej (a následne aj Vajnorskej a Miletičovej) stáli z každej linky cca po 2 poradia (z linky 9 4). ?
Smer von z mesta chodil plynule celý čas..
Keďže zo 115 budapeštianskych Ikarusov 412, ktoré boli vyrobené v rokoch 1999 až 2001, bol doteraz vyradený len jeden ( #10-45; tuším po požiari), usudzujem, že kvalita rámov vozidiel značky Ikarus sa po roku 1996 nezhoršila. Z 15 budapeštianskych trolejbusov Ikarus 435T ešte nebol vyradený ani jeden, neviem odkiaľ to máš... Prečo si silou-mocou nechceš priznať, že chyba je v DPB?
Re #112801 no.ev.di.: Dunčo objavil Ors vezér tere. ? Inak Ikarusy 435T jazdia len na linkách 80 a 80A.
score51