kým bol 4835 pridelený vodičom v čísle,tak bol docela v solídnim stave,až dokial ho nevyfasovali chlapci od ZV,ale rovnako bol na tom aj 4869,pokial behal len na L83 ? ? ?
o 7:20 +- vykapala súprava 7703+06 z 4/6 na Krížnej pred križovatkou s Legionárskou smer CMO. Následne vznikol prestoj, kuplovala a cez Nám. Ľ. Štúra tlačila do vozovne súprava 7763+64 z linky 9/9. Celé sa to pohlo o 7:43, takže na tej Krížnej (a následne aj Vajnorskej a Miletičovej) stáli z každej linky cca po 2 poradia (z linky 9 4). ?
Smer von z mesta chodil plynule celý čas..
Keďže zo 115 budapeštianskych Ikarusov 412, ktoré boli vyrobené v rokoch 1999 až 2001, bol doteraz vyradený len jeden ( #10-45; tuším po požiari), usudzujem, že kvalita rámov vozidiel značky Ikarus sa po roku 1996 nezhoršila. Z 15 budapeštianskych trolejbusov Ikarus 435T ešte nebol vyradený ani jeden, neviem odkiaľ to máš... Prečo si silou-mocou nechceš priznať, že chyba je v DPB?
Re #112801 no.ev.di.: Dunčo objavil Ors vezér tere. ? Inak Ikarusy 435T jazdia len na linkách 80 a 80A.
Kristepane, a v inych naftakoch necitit naftu a naftovy motor? Naftova B 732, Ikarus, IVECO, vsetky naftove motory citit. To, ze z naftoveho motora citit naftu je automaticky podla meritok dnesnej kindersoto mafie, signal toho, ze ten voz je nekvalitny a zly? Nehovorim, ze tie SORky su fajn, najma co sa konstrukcie tyka, ale motory maju dobre.
Posledny mohykan bol dnes na 63. Kedy skonci posledne čudo SOR 18. Casto v nich citit zápach zo spalovania- nedoliehanie dveri, zatvaranie v zlom poradi- zostavaju mierne otvorene.. co dalej ?
kecho
68 – 4914/4
80 – 4101/8, 2359/..
83 – 2842/..
84 – 4870/6
88 – 1215/5, aupark/6
93 – 4802/6
94 – 4233/3
Kedy na zochovej smer mesto pribudli medzi označníkom a lampou dva stĺpiky?