Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek1978 #112553:
ani by som nepovedal
Reply on: peto1622 #112551:
to vychadza na 83/1 - 2647
dnes podla poradia:

po 10:30 vypadlo nezname vozidlo na linke 95/1 hraden ZV4849 po 11:29 hod sa napojil 4916

83 - 2647, 2645, 2622, 2851, 2621, 2638, 2628, 4926, 4922
95 - 4916, 4920, 4221, 4903, 4918, 4909, 4915, 4919
98 - 4864, 4912, 1823, 4222, 4876, 4873
99 - 4134, 4130, 4102, 4108, 4118, 4129
zo stvrtka:
88 podla poradia: 1217, 1212, 1207, 1211, 1203, 1218
- odchod 88/2 o 9.49 z Halovej smer AS hradil ZV Novy most 11xx
- odchod 83ky 9.33 z Halovej smer Kriz hradil ZV 4849
Reply on: JamaVOku #112548:
Su dva sposoby ako sa da jazdit... podla predpisov, alebo podla rozumu. Tym co jazdia podla toho prveho sposobu* zelam skore vyhodenie pre malo cestujucich a nasledne redukovanie vykonov.

* narazam na take pripady ako pisal TeBeCe, je mi jasne, ze stale sa cakat neda a neda sa ani na 100% vychadzat v ustrety kazdemu jednemu cestujuceho
Reply on: Yzerman22 #112545:
? pri písaní príspevku som si ani neuvedomil tie rozdiely ?
Reply on: TeBeCe #112547:
A je vydaný dopravný príkaz že má čakať na prestup cestujúcich?
Reply on: N/A #112546:
to plati pre bezne zastavky. v prestupnom uzle, kde jedinou ulohou trolejbusu je zobrat cestujucich z elektricky, cestujuci caka na zastavke akonahle vystupi z elektricky...ze mu niekto pri tom postavil do cesty tri semafory uz nie je problem cestujuceho ?
Reply on: TeBeCe #112531:
nemali by ludia cakat na zastavke?? ?
Reply on: roman2 #112544:
Máš síce pravdu v tom, že medzi prvými Sormi a poslednými Ikarusmi je 1-2 roky. Lenže kdežto Ikarusy jazdia denne, tak 3501 a 3503 - tie dva vozy z prvej série sa už premávke neobjavujú takmer vôbec. A čo sa týka ostatných vecí, Ikarus v roku 1997 vyrábal vozidlá s priestrannou kabínkou pre vodiča a automatickou prevodovkou, kdežto SOR v roku 1999 ani jedno ani druhé. Na druhej strane s výrobou autobusov boli v plienkach a s Ikarusom sa nemohli porovnávať. Značka prešla určitým vývojom a už v roku 2002 dodali vozidlá 3515 vyššie, ktoré podľa môjho názoru boli najvydarenejšie krátke SORy aké tu máme.
Reply on: roman2 #112541:
Neviem či spokojnosť je alebo nie je.To nech posúdia tu prispievajúci vodiči a dielenskí pracovníci.Jedno ti,ale môžem povedať zo sledovania tohto dispečerského fóra dedukujem,že spomínané nekĺbové SORky menej vypadávajú ako napríklad taký Ik 415.Práve medzi Ik-áčmi a prvou sériou SORu B 9.5 je cca 1 nanjvýš 2 roky. Je jasné,že prvé B 9.5ky majú po x rokoch nejaké závady,ale inak sú v premávke stabilne.
Neviem aspoň čo ja sledujem ak sa mýlim tak povedzte...
Reply on: Ruslan #112542:
beriem späť, zabudol som, že 3502 je už vyradený...
Reply on: roman2 #112541:
Sor B 9.5 máme 33 kusov (3501 - 3533)
Reply on: Max #112540:
Tak je tu komplet 96 nekĺbových SORov v premávke a to v počte:

B 9.5 - 32 kusov
BN 9.5 - 18 kusov
C 10.5 - 8 kusov
BN 10.5 - 38 kusov
ad sory - V Bratislavě kromě těchto vozů jezdí z minulosti více než 100 autobusů ke >všeobecné spokojenosti< wtf?! ...
Reply on: Johny D #112520:
83/5 voz 2619 pokazené dvere (zlomený valec)
1.postreh z L212-6614/2 ?
Reply on: peto1622 #112503:
male doplnenie 88-1202/6
Reply on: Arkuslogaritmus #112532:
to su tam zarucene informacie... ?
6238 som tento tyzden nestretol na ani jednom hrobonackom poradi. dnes bol na 205-5 aj s majitelom

Re #112535 Trammat, davam ti zapravdu. Teda aspon aj ja som tam doobeda videl 2 tedomy

pred 15h odstaveny 6604 alebo 12 z linky 201 na mileticke za kriz. s Zellovou smer dh
cca 15.30 vypadol 2027 6605 medzi zast. Svatopluk a ASMN, odstaveny s dd
Reply on: Viliam22 #112534:
Ja som na 36 videl 1104 alebo 5 a 1110.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.