Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: peto1622 #110665:
Ja som sa viezol v 43, ktorá jazdí snáď po najzasneženejšej komunikácií v BA, 10 cm ujazdeného snehu, a meškanie -1... ale tak zase je to jediné vozidlo čo tam jazdí ? Teda okrem lesnej správy a lanovkárov...
Reply on: no.ev.di. #110654:
si si isty? Tam to nebolo o nic lepsie. Plati #110659
Reply on: Mike #110664:
no, proste slovensko... preco maju vlastne riadit dopravu policajti... policajti, ktori ani nikto nevie ako sa tam dostali... ako moze magistrat zodpovedat za dopravu, ked nejaki policajt bude hovorit do vsetkeho od stavebnych uprav cez bus pruhy, az po preferenciu semaforov, aj aktualne nastavovanie... vsak policajtom to moze byt uuuuplne jedno a aj je... za situaciu na ceste ma byt zodpovedna jeden, a najlepsie by bolo keby bol voleny... naco ale vlastne su volby do samosprav, ked vsetko stoji na nejakych policajtoch...
Reply on: peto1622 #110571:
update:
59-2603
80-4132/6, 2336, 2363, 4107
84-4865/8
88-1202
93-4225, 4807
94-4234, 4811, 4877

co sa meskania tyka, tak najmensie co so videl mala tusim 82ka, tam to boli 3 minuty, ale nesledoval som dlhsie.
Reply on: eripmav #110662:
No keď som to ja sledoval, cca 3 roky dozadu, tak na centrále (u 2 levov) kde majú plno monitorov na jednom paneli presne navrhovali, aby tam zamestnali invalida (čim si splnia zákonné kvóty), ktorý to bude sledovať a podľa potreby regulovať križovatky...Ale vedenie min. vnútra, resp. polície ktoré bolo nad krajským dopravným inšpektorátom odmietalo prijať ďalšieho človeka, čo i len jedného, lebo nechceli vyčleniť ďalšie peniaze na plat, odvody ....
A tak vtedy na centrále sedávali dvaja, niekedy iba jeden jediný človek, ktorý mal na starosti dosť veľa vecí a občas mal chvíľu čas jedným okom sledovaťtie monitory - "prenosy" z križovatiek...
na L5 akurát ZV 7304 - Račianske Mýto smer Dúbravka
Reply on: no.ev.di. #110659:
smutne je, ze Bratislava investovala do kameroveho dohladu nad krizovatkami a tiez ich dialkoveho riadenia... ja som dnes stal na Trnavskom myte a zasol som... to nemaju na dopravnom inspektorate, nejaku cvicenu opicu, lebo aj ta by to zvladla, aby nepustala auta do krizovatky ked vidi ze dalej neprejdu... ano, vodici by nemali ist do krizovatky ked nemozu plynulo prejst... ale toto je pri krizovatke rozsahu Trnavske Myto blud, vpodstate aj za volnej premavky by mal teda vodic pockat kym prejde krizovatku vodic pred nim, teda stat na zelenu... toto ma riadit cvicena opica za dispecingom a nie pustat auta nech stoja v strede, to nie len blokuje smery ktore by mohli byt volne, ale je to aj vyrazny rizikovy faktor nehod, co je opat spomalenia a blokovanie a ohrozenie zdravia a majetku...
Trnavska smerom do mesta sa uz uvolnila ?
Reply on: no.ev.di. #110655:
preblem je v tom, ze v Bratislave je za sucha naplnena kapacita ciest v spicke na, napriklad 80-90%... aj v Skandinavii, aj na Slovensku, vsade ked napadne tolko snehu co napadlo teraz (co malo veru nebolo) tak klesne kapacita kazdej jednej cesty, kazdej jednej krizovatky... pokial je kapacita bezne naplnana na 75%, ked sa jazda vozidiel spomali o stvrtinu, stale nedojde k tvorbe zapch... ale ked je kapacita naplnena nahrane uz teraz, tak kazde malicke spomalenie sa prejavy nekonecnymi narastajucimi kolonami... ono je to zaroven aj dobra ukazka toho, ako bude doprava vyzerat o takych 10-15 rokov ked sa neinvestuje... na dnesnu situaciu neexistuje ziadny recept, vsade na svete 10cm snehu spomali jazdu vozidiel, rozbeh, vacsie rozostupy, a sposobi par nehod... recept je jedine mat nie nahranu naplnenu kapacitu ciest... teda viac ciest alebo menej aut...
Reply on: Mike #110657:
otec hovoril, že u nás chumaji idú do križovatky aj napriek tomu, že vidia, že ju neprejdú a blokujú ostatným vozidlám prejazd cez križovatku. Hold, keď každý musí ťahať auto do ulíc aj keď vidí, že počasie maximálne nepraje a potom samozrejme, že následne na to dopláca aj MHD.
no.ev.di. tak ako raz povedal jeden sofer: sneh nie je problem, ale auta su problem
Reply on: no.ev.di. #110655:
Tam vodiči IGK vedia jazdiť.. aj na snehu
196/4-2825 uz je vo vozovni, dnes to dokoncil na -28 ?
Toto je cirkus ? napadne trochu snehu a už je celá doprava v prdeli. Jediné čo snáď nemešká sú električky. Ako takéto sneženie zvládajú v Škandinávií?
Reply on: Marek1978 #110651:
ešte nenapadlo nikoho, žeby mohla ísť cez Apollo, kde by meškala menej?
Reply on: Max #110650:
A kde sa nachadzaš? ?
Vlcaci oslavuju so mnou, lol
linka 98 na -50
Tak, prave som dosiahol tu magicku hranicu minus 99, doneste niekto sampanske!
Reply on: Trammat #110647:
Tieto 2 kusy su zakupene za pomoci EU , tender bol na 2 vozidla - cize z toho tendra uz nepride ziadne vozidlo.
Davno davno bol planovany este tender na klasicke 12 M dieslove busy, ale uz sa od toho upustilo/odlozilo na neskor. Teraz by mal prist na rad tender na tbusy , otazne je kedy, nakolko sme zadlzeni vraj az po usi. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.