dnes podla poradia:
83 - 2847, 2842, 2850, 2856, 2845, 2843, 2846, 4228, 4239
95 - 4227, 4906, 4918, 4904, 4910, 4913, 4917, 4221
98 - 4225, 4222, 1629, 4223, 4224, 4234
99 - 4122, 4108, 4131, 4134, 4129, 4112
83 - 2847, 2842, 2850, 2856, 2845, 2843, 2846, 4228, 4239
95 - 4227, 4906, 4918, 4904, 4910, 4913, 4917, 4221
98 - 4225, 4222, 1629, 4223, 4224, 4234
99 - 4122, 4108, 4131, 4134, 4129, 4112
Valec
Keď som sa ja dostavil na miesto (cca 15:20) tak premávali na L204 aj autobusy, ale prešlo aj pár trolejbusov z Trnávky. Vedenie bolo neporušené a stále pod prúdom. Na miesta už boli aj ďalšie žeriavy, ktorými sa vyslobodovalo. (Firma je z Prahy, tak sa zrejme čakalo kým prídu odtiaľ). O cca 15:45 bol trolejový úsek odpojený od napájania, zvesil sa jeden preves (ktorý by zavadzal pri vyslobodzovaní). Vykonali sa potrebné opatrenia, o 17:15 sa opäť uzavrela cesta a žeriav bol vytihahnutý. Po troch hodinách státia v tom mraze som to zabalil a šiel domov. V tomto čase by už mohlo byť všetko v pôvodnom stave (až na tú dieru v stene).
Samozrejme, že ak niekto zaviedol náhradnú dopravu či už z bezpečnostného hľadiska, či z dôvodu prvej uzávierky cesty, tak ju nemá zmysel počas dňa 5x meniť podľa toho, ako postupujú práce na odstraňovaní nehody.
BTW, na autobusovej 204 boli: 3421, 2353, 1633 a ešte jeden kĺbový SOR ktorého číslo som si nezapamätal.