Dnes (03. 11. 10) ráno:
31 – 1634/1
39 – 1617/..
68 – 4874/..
78 – 2622/..
80 – 2358/..
82 – 3543/..
84 – 4853/1, 4836/2, 4830/4, 4834/5
88 – 1214/1, 1202/5, aupark/8
92 – 4858/..
93 – 4232/.., 4842/..
94 – 4850/..
95 – 4914/..
99 – 4108/.., 4123/..
31 – 1634/1
39 – 1617/..
68 – 4874/..
78 – 2622/..
80 – 2358/..
82 – 3543/..
84 – 4853/1, 4836/2, 4830/4, 4834/5
88 – 1214/1, 1202/5, aupark/8
92 – 4858/..
93 – 4232/.., 4842/..
94 – 4850/..
95 – 4914/..
99 – 4108/.., 4123/..
Jajcaj
Nemám ten pocit, že by dnešný cestujúci v Bratislave na každom spoji automaticky očakával len nové a nízkopodlažné vozidlo a jeho neprítomnosťou by bol zvlášť prekvapený, obzvlášť ak ide o linku posilovej dopravy premávajúcu nad rámec každodennej dopravnej obsluhy, navyše v deň, keď musel dopravca veľkokapacitnými vozidlami posilniť aj ďalšie bežné linky, kvôli zvýšenému ruchu na cintorínoch ...
Ani som nejako nezaregistroval, že by sa niektorý z bežných cestujúcich nad tým nejako pohoršoval, skôr mám pocit, že kritici sa našli len v tomto fóre ...