Keďže sa tu nedávno preberalo "dolaďovanie" nových SORiek, neviem, či to je už od výroby, ale v 4237 treba medzi predposledným oknom a piatymi dverami doladiť nenápadne rozštiepenú tyč na 1/3 obvodu v mieste zvaru v spojení s časťou pripevnenou k bočnej konštrukcii autobusu. Možno je to len ojedinelý úkaz. ?
A ono keď ide hradiť, tak si dá dopredu poradovú tabulku, lebo ju tam mal, z nej som určoval poradie.
Btw, keď sme už pri tých ZV, existuje ešte ZV Hríbiky? V poslednej dobe, keď som tade išiel, nikdy tam nebolo. Alebo som mal iba smolu, že vždy niečo hradilo?
- Zastavka ZIMNY STADION smer TrMy sa bude zrejme posuvat nejakych 20 - 30m dalej. Uz je tam vytrhana trava, upraveny povrch a cast "drevenej docasnej podlahy". Asi idu davat standardny cerveny povrch zastavky, alebo len vyrovnat vyjazdene kolaje
- este nieco z utorkovej 28/29 noci, studaci v Mlynskej doline asi mali mecheche. Celu noc chodila N31ka natrieskana, avsak o 3:00 bol zrejme akcie koniec a do CSU na podnet vodica sa hnali oba zalozaky. Hromadny trojodchod 1626, 1635 a 2813 sa konal s 5min meskanim. Prvy spoj 1626 mal zjavne problemy s nosnostou tolkych tiel, nakolko u Lafranconi si na 3 min povedal motor STOP. Vodic ho ukecal az na 7 pokus.
- Nasledne sa NZV1 hnal do Petrzalky na Jasovsku o 4:05 hradit N93 nakolko povodna SORka 422x mala tekutu nadielku. Minutu pred odchodom bolo hradenie zrusene. SORka to stihla
Nazdar. Možno ste tu už riešili, dnes som si povšimol že sa trocha pohrali s vyzbrojami električiek T3P. Konkretne u 7783+7784 a 7791+7792 a aj ostatné mali najprv taký melodičný zvuk ako aj podaktoré K2S, potom v máji 2008 sa to postupne menilo na monotónny zvuk a konkretne hore uvedené súpravy sa dnes rozbiehajú ako napřiklad 7717+7718 a od 7123 vyššie ?
Dnešné celodenné poradia 9-iny pp:
7837+38, 7723+24, 7737+38, 7785+86*, 7753+54, 7769+70, 7909+10, 7839+40, 7741+42
*7785+86 z 9/4 zrejme počas dňa vypadol, lebo o 18.35 z Tomášikovej smer Astro už šiel 7829+30, no neviem či bol na poradí alebo sa jednalo o ZV.
50/4 2352 mala po 15h dn na tomasikovej pred kriz.Vajnorska, nabural velky *****p a este jedno vozidlo do zadku autobusu. Este su tam, zdrzana bola chvilu aj linka 1 smer kriz, asi bol srot v kolajisku. Zv 7304 1 15.40 polus smer zst nm
Cestujuci v Bratislave dava znamenie (pre nastup) jedinym sposobom a to tym, ze "musí stáť na nástupišti zastávky tak, aby ho vodič mohol vidieť", ruka vobec znamenim nie je.
Ak by sme to brali tak ze pri sedeni vodic nemusi zastat, tak nemusi zastat ani ked sediaci cestujuci mava.
Prechadzanie sa po v ramci nastupista podla mna rozhodne znamenim je.
dnes podla poradia: po 7.hod. vypadla 95/14 - 4801 hradena ZV 4835 neskor sa vratil 4801.
Po 8 hod. vypadla 95/12 - 4863 hradena ZV 4835 do konca ranneho dielu.
pre Technopol: poradia na 95 su take ake som Ti pisal vcera, cize vypravy mam dobre, nakolko rano aj dnes bola 4828/8. Ak bude poobede ako 4, tak si menia tabulky. Ale podla vsetkeho to bola len nejaka vynimka tieto dva dni. Mam to potvrdene aj od vodica 4.DTPA
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Risko1
- este nieco z utorkovej 28/29 noci, studaci v Mlynskej doline asi mali mecheche. Celu noc chodila N31ka natrieskana, avsak o 3:00 bol zrejme akcie koniec a do CSU na podnet vodica sa hnali oba zalozaky. Hromadny trojodchod 1626, 1635 a 2813 sa konal s 5min meskanim. Prvy spoj 1626 mal zjavne problemy s nosnostou tolkych tiel, nakolko u Lafranconi si na 3 min povedal motor STOP. Vodic ho ukecal az na 7 pokus.
- Nasledne sa NZV1 hnal do Petrzalky na Jasovsku o 4:05 hradit N93 nakolko povodna SORka 422x mala tekutu nadielku. Minutu pred odchodom bolo hradenie zrusene. SORka to stihla