Dnes (30. 09. 10) ráno:
31 – 1804/..
59 – 2814/.., 2634/..
78 – 2849/..
80 – 4504/9, 3420/..
82 – 3543/..
83 – 2841/.., 4877/..
84 – 4853/1, 4839/4, 4865/8
91 – 4104/..
92 – 4907/..
93 – 4807/.., 4830/..
94 – 4813/6, 4228/.., 4232/.., 4906/..
99 – 4131/..
31 – 1804/..
59 – 2814/.., 2634/..
78 – 2849/..
80 – 4504/9, 3420/..
82 – 3543/..
83 – 2841/.., 4877/..
84 – 4853/1, 4839/4, 4865/8
91 – 4104/..
92 – 4907/..
93 – 4807/.., 4830/..
94 – 4813/6, 4228/.., 4232/.., 4906/..
99 – 4131/..

Peto_4958
Podľa poradia:
34 = 2617, 2616, 2849, 2828, 2632, 2812, 2813, 2625 (ráno)
Pochvala pre poobedného vodiča 2617 za vynikajúcu jazdu napriek tomu že mal takú hrču
2617 naozaj "špičkový autobus" na Patronke vykapal a naštartoval na 5 krát, potom na Hrobonovej vykapal zase ale chvala bohu nastartoval na prvý krát