nieco z poobedia:
20pp - ...., 2114, 2117, 2119
21 - 1507/1, 1829/2, 1825/4, 16XX/6
23 - 3415/1, 1109/7
24 - 1109/7
25 - 1825/4, 16XX/6
26 - 1109/7
28pp - 2638, 2651, 2646, ....
37 - 4832
38 - 3403
68pp - 4909, 4906, 4904, 4905, 4902, 4873, 4224
92 - 4850/2, 4901/3, 4901/4, 4224/7
93 - 4850/2, 4901/3, 4837/5
98 - 4838/7
Dnes 37 komplet klbova, na 4901 ani jeden z majitelov, na 68 5MBCC ? Dufam, ze sa dockame aj na 98 takyto pocet ?
20pp - ...., 2114, 2117, 2119
21 - 1507/1, 1829/2, 1825/4, 16XX/6
23 - 3415/1, 1109/7
24 - 1109/7
25 - 1825/4, 16XX/6
26 - 1109/7
28pp - 2638, 2651, 2646, ....
37 - 4832
38 - 3403
68pp - 4909, 4906, 4904, 4905, 4902, 4873, 4224
92 - 4850/2, 4901/3, 4901/4, 4224/7
93 - 4850/2, 4901/3, 4837/5
98 - 4838/7
Dnes 37 komplet klbova, na 4901 ani jeden z majitelov, na 68 5MBCC ? Dufam, ze sa dockame aj na 98 takyto pocet ?
stačí keď vylezie kúsok hore a potom si to odcúva cez výhybku naspäť - v prípade 16tky už na tom mieste taký pokus bol ?
Risko1
- Musim Ta poopravit, dispecer sice nemoze hlasit na dialku informacie do vozidla, v tom mas sice pravdu, ale vynimkou je to co pocul Peon. Niektore K2Sky ako iste vies aj sam, maju 2 tlacidla na pouzivanie mikrofonu. Jedno sluzi ako vysielacka na komunikaciu s dispecingom a druhe sluzi ako vysielanie vodica do vozidla. A prave toto druhe tlacidlo pouzil zrejme vodic danej 13ky, v case ked DD vysielal oznam cez vysielacku. Tym ze to vodic pocul, zatlacil druhe tlacidlo na vysielanie do vozidla a tym to poculi aj cestujuci, ale samozrejme v zlej kvalite, nakolko reproduktor od vysielacky je daleko od mikrofonu.
- Co sa tyka vodicakov a skoly, dispecer musi mat opravnenie na vsetky typy vozidiel a samozrejme minimalne strednu skolu s maturitou akehokolvek zamerania.
- Rozhodne nenakodujes do palubaku cokolvek, iba to co je tam nahrate ?