Piatok:
- linka 83/3 ( mal byt 2811 ) vynechala min. odchod z Dubravky o 8:15 h., neskor isiel ZV 2019 a napokon 2405
- 2810 od 9:48 h. docasne vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil ZV 2019
- 2202 o 12:05 h. docasne odisiel do vozovne z linky 83/4, neskor ho nahradil ZV 2826
- 2826 v rannej spicke bol na linke 83/10, kedze pocas obeda bol nasadeny ako ZV na linku 83/4, tak pocas celej popoludnajsej spicky ho nahradil ZV 2823
- 7775-76 okolo 15:30 h. docasne vypadol na linke 12/3, neskor ho nahradil ZV 7833
- 7793-94 pred 18. h. vypadol na linke 12/1, neskor ho nahradil ZV 7704 a napokon 7791-92
- 2514 o 18:26 h. docasne odisiel do vozovne z linky 83/7,neskor ho nahradil ZV 2823
- 2512 o 18:29 h. odisiel do vozovne z linky 34/4, na moje prekvapenie bez nahrady a tak posledny odchod do/z Dubravky na linke 34 nebol obsluzeny
Zbytocna zastavka pri Tuneli? Pre mna osobne to bola v zivote najpouzivanejsia zastavka na tej radiale, pretoze som tam vystupoval asi 10x za zivot, a sranda bola, ze som musel kvoli tomu, ze je zrusena prestupovat na inu elektricku, resp. radsej som pouzil autobus aby som nemusel prestupovat.
Dneska bola na poruche 1219-ka kvoli prehrievaniu(Hrial sa na 105C)..Hradila ho 1305-ka,ktora tiez na tom nieje lepsie:-I
________________ESTE MALY MIX___________________
90:4835,4839
93:4820,4508,
94:4401,4808,4806,4404,4831
95:4847
198:1808:),1406:),1308
-------------------------------------------------
Martin> musis uznat, ze to nieje az taka blbost pozadovat L7 iba v spicke a popripade poobede v nedelu. Ja si to predstavujem asi takto:
odchody zo ZST Vinohrady (p-pi) + 18min. odchod z Kamenneho nam.
05:41 + 12min.
...
08:05 17 29
- - -
13:17 + 12min.
...
17:05 17 29
- - -
S tym, ze by sa L7 prekladala s L5, kedze budu mat spolocnu trasu po Postovu. Zistil som vsak, ze az sa bude 7 prekladat s 5 nebude existovat ziaden preklad s L11 v smere Kamenne nam. - ZST Vinohrady, pretoze L7 bude mat odchod z Kamenneho napr 8:23 a L11 8:25. Takze toto bude este treba domysliet.
Na prevadzku L7 by teda trebalo: 4 vozy a 4 vodicov. Keby sa ponechala premavka aj v sedle trebalo by 4 vozy, ale 8 vodicov + 1 striedac
No dobre presvedčili ste ma. ale v kvalitnej špičke, t.j. AspoĹ? do 8.45 a už od 13.00. A ako odškodné obnoviť nedeľné podvečery trebárs len od 16 do 20 stačia na to dve kachny ;-)))
a zabudol si este na to ze vyhybky na zeleznici maju tzv "dvojity zamok"...
Co sa tyka cintorina, ked to zoberies uplne do detailov, tak urcite by si nenasiel kuska zeme kde nikdy nikto nebol pochovany... A bezne sa robi take ze sa cintorin prestahuje vcetne telesnych pozostatkov, ked v lokalite kde je zavadzia niecomu uzitocnemu... a myslim, ze trat ktoru pouzivaju zivy je daleko uzitocnejsia ak cintorin pre mrtvych... pravdu povediac, je mi uplne jedno co s mojimi pozostatkami bude po smrti, nema to naozaj ziaden vyznam, o ludi sa treba starat za zivota a nie po smrti...
Ale výhybky na železnici majú menší uhol zbiehania sa. Neviem si teda predstaviť, akú výhybku s akým polomerom oblúku by si dal v smere Tunel - Nový most. V smere tunel - KV by bola výhybka, kde sa stretávajú kolaje spod mosta a kolaje od tunela niekde v priestore dnešnej zastávky PKO. A pokiaľ viem, tak predtým tam bola zbytočná zastávka, takže prejazdová rýchlosť sa vďaka židom určite zvýšila a spravila sa aj preferencia, ktorá síce nefunguje na 100%, ale zachvílu tá zelená ( : ) skočí.
Navarovanie oblúkov sa dokonca aj u nás robí.
Židia za tunelom spravili to čo spravili, len preto, že sme my postavili tunel na mieste cintorínu a nerobili sme si starosti s pemiestnením. Rád by som vedel či by ti to tak vadilo, keby tam bol pochovaný nejaký pre nás významný človek. Také veľkomoravské knieža Rastislav alebo Konštantín, či Štúr.
frenky