Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SixSixTrooper #179707:
Pretože pružnosť je potrebná len do určitej miery, nie do nekonečna.
Inak na pevných svorkách je napr. skoro celé Taliansko a pre mestské rýchlosti to postačuje, ono to musí byť udržiavané a nie ako v Pazardžiku.
Reply on: Ike #179706:
Ak je to tento, tak izolovaný je.
Reply on: S499.1023 #179702:
Prečo potom pevné svorky aj v rovine nemajú rovnakú spoľahlivosť?

(nehádam sa, len sa pýtam)
Reply on: S499.1023 #179705:
Ten výložník je v #179692. A teda laicky mám pocit, že vyložník je izolovaný, teda je tam čosi ako izolátor, aj keď nie som expert na výložníky.

Inak mne celkovo ten dizajn ukotvenia pripadá nie veľmi fail safe. Tým, že výložník má v tomto prípade ťažnú funkciu, tak sila vedenia smeruje nadol a teda tá nešťastná svorka je "ťahaná" smerom k osi dráhy. Keďže predpokladám, že každá jazda trolejbusu spôsobuje mikrovibrácie, je to podľa mňa vždy otázkou čaasu, kedy sa svorka uvoľní a celý ten záves začne vedenie sťahovať k zemi. Ale vravím, toto sú moje laické úvahy.
Reply on: Solider #179703:
Máš pravdu, na to nie je, až na tých ďalších smerom ku Gaštanovej. To by musel Ike špecifikovať, či ten ním sledovaný je izolovaný. Každopádne výložník bez izolácie už patrí len na nejakú nostalgickú trať.
7.2 poznámka vo výprave nehodu mala 7533 nie 7534 ..
Reply on: S499.1023 #179697:
A boli tieto výložníky izolované? Keď sa na tom streetview otočím smerom k obratisku, tak tam nevyzerá byť izolátor.
Reply on: SixSixTrooper #179700:
Neumožňuje, väčšia pružnosť je irelevantná.
Zberač mínusiek

Zberač mínusiek

Reply on: Stenly #179699:
Neviem vylúčiť spojitosť, ale ja som videl len klasické blokovanie križovatky autami odbočujúcimi na stanicu na krátky cyklus, resp. teda idiotmi, čo sa z Pražskej pchali do nimi zaplnenej križovatky.
Reply on: S499.1023 #179697:
Teoreticky to umožnuje väčšie rýchlosti vďaka väčšej pružnosti. V rýchlostiach do 65km/h je to ale úplne nulitné. Všeobecne sa mne najviac páči trať okolo úradu vlády. Pekné laminátové výložníky a na nich K+Mky porcelánové. A hlavne je výložník na začiatku spevnený po prvú svorku kovovou rúrkou. Modernejšie trate, ako napríklad ASMN majú už iba čisto laminátové 58mm výložníky a tie sa ohýbajú ako luk. Hlavne keď má stĺporadie väčšie rozostupy a sú na nich delty alebo výhybky.
Reply on: Zberač mínusiek #179698:
Nejaká K2S tam okolo 15:45 blokovala Šancovú (neviem ako dlho). Prejazdný bol len pravý pruh smer Račko.
Zberač mínusiek

Zberač mínusiek

Piatoček a Pod stanicou zase koniec sveta. Zápchy po Stromovú a Hodžovo. Vďaka aspoň za BUS pruhy. Ale vláčikujú napr. 61 rovno zo stanice.
Reply on: Ike #179692:
Vo všeobecnosti tento spôsob montáže s trojitou izoláciou je bratislavská špecialita. Ak je výložník izolovaný, mali by byť svorky chytené páskami priamo o výložník a nie ďalší zbytočný preves pod výložníkom, kde to môže povoliť.
Reply on: Viko #179688:
Neskúmal som to historiografickým spôsobom ale asi to bude nejaký Ohienko Brassovič.
Na križovatke Púchovská x Pri Vinohradoch uniká plyn - asi tam niečo prerazili pri prácach na ulici Pri Vinohradoch.
Sú tam zaseknuté minimálne dve L3 smerom na konečnú. Podľa tabule to stojí už aspoň 20minút.
Jazdné pruhy do mesta sú obsadené hasičmi a policajtami, premávka do mesta je policajtami vedená v ľavom pruhu cesty v smere von z mesta.

Fun fact: Ulica Pri Vinohradoch je už týždeň a pol uzavretá, ale pracovať tam začali až cca predvčerom.
6868 z L42 mensi tukanec pri hoteli Tatra smer Cintorin
Reply on: 6503 #179689:
Tam si už aj nadbiehajú.. toto priecestie je extrémne preťažené. Otočka smer Riazanská lebo na Čabelkovej križovatke sa k Slimáku nedostaneš + supluje už zrušené na Garde. Semafory sú tam v pláne už dlho.
Reply on: Ike #179676:
Ale vyzerá, že tam povolial svorka. Toto je záber spred polroka:
https://maps.app.goo.gl/9XiuSK2FBHeogUVx6
Reply on: 6503 #179689:
Pri Figare by hlavne mala byt konecne svetelna krizovatka. Plus je to jedina priama cesta na Ahoj/Briezky ak teda nemaju ist cez Tupeho a Kyjevsku, takze ju nemozes len tak zrusit ako svojho casu prejazd pri hriboch v KV.
Reply on: Viko #179688:
viacmenej áno.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.