1218 vypadol z 88/1 po 19tej hodine, odchod 19.47 z Halovej smer Novy most vykonala nejaka LBC Karosa, podla nalestenych diskov by som povedal, ze 1639.
39/2-1620 okolo 12. h. definitivne vypadol, nahradil ho ZV 2843 ? a napokon 1616
39/4-1801 od 11.44 h. vypadol, nahradil ho ZV 1625 a napokon od 13.44 h. voz 1809
Žasnem, čo všetko je pred voľbami možné. ? A keď už k Lídlu a novému kostolu (viac-menej súbežne s 83-kou), tak prečo nie aj k Bille? To asi až nabudúce ak bude Sandtner znova zvolený, však? Lebo v zostrihu Miestneho zastupiteľstva mlel aj o Bille (môj príspevok #156618 v Diskusnom fóre). ?
Ak už teda "musí" ísť 27-ka k novému kostolu a Lídlu, podľa mňa by bola (v úseku zo Žatevnej späť na Žatevnú) logickejšia trasa, ktorú som navrhol tu v #109243 .
Obslúžila by väčšie územie, kde to majú ľudia na súčasné zastávky MHD naozaj dosť ďaleko, ale najazdila by aj viac km. Preto to jedno vozidlo by mohlo premávať jedine tipujem v 60-minútovom intervale, čo by v konečnom dôsledku nebolo atraktívne.
klímu má iba prvých 10 SORiek pre Trnávku a prvých 10 pre Jurajov dvor, čiže dokopy 20. Napriek tomu, že sa podarilo ušetriť na cene vozidiel tak boli LAKOMÍ NA :
1) KLIMATIZÁCIU
2) AKUSTICKÉ HLÁSENIE ZASTÁVOK
to prvé by som chápal, lebo SOR NB 18 má vetracie okná ale akustické hlásenie to malo bez debaty mať a to isté aj MBCC ?