dakujem panom revizorom, odisla mi pred nosom 83ka ... panom revizorom odporucam potiahnut v praci tak 72 hodin za jeden tyzden a potom im mozno napadne, ze je pekna kravina zdrziavat spoj iduci s ludmi z priemyselnej zony viac ako 15 minut!
4223 koľko krát stál po rôznych ťukancoch, nehodách (čo minimálne raz spôsobili dielenskí vo vozovni).. toto nie sú prípady že sa nejako často kazí.
A ďalej, sem tam sa objektívne vyskytne nejaká porucha, aj keď to nie je až tak často. Ale keď tam dielenskí dajú pečiatku "zadané do opravy" a potom "oprava vykonaná" hoci to ani nevideli, ale voz pošlu do premávky, tak on potom dojde na tú poruchu z linky zasa (lebo závada sa zákonite skôr či neskôr zasa prejaví) a to sa môže opakovať každý deň. A to nie je poruchový voz, len na vine je tá tradičná neúdržba v dpb...
V lepšom prípade nejakú časť opravia, ale pri tom svojou činnosťou poškodia iné súčasti vozidla (teda motoru alebo chladiaceho systému a pod.)takže do pár dní sa tam vyskytne zasa iná porucha...
A to nie je len prípad 4223, ale úplne bežne aj iných vozov...
ZV2854 hradil 84/7 (minimálne od 7:15 Hroboňova > Ovsište)
"PORUCHA VOZIDLA ": 2850 - smeroval od konečnej L212 ( Vojenská nemocnica) smerom na patrónku v sprievode dielne 8322