DPB: Linka 3: dnes od 19:40 prerušená premávka do Petržalky. Zo zastávky Centrum (A) obsluhuje zastávky Jesenského (A) a Nám. Ľudovíta Štúra (B), odtiaľ cez Šafárikovo nám.(A) naspäť po pôvodnej trase do Rače. Linka 95: premáva poredĺženou trasou zo zastávky Farského ( nást. E) cez Starý most, Šafárikovo námestie až na zastávku Centrum (B). Prestup medzi linkami 3 a 95 na zastávkach Centrum a Šafárikovo nám. Viac na www.dpb.sk
Linka 61, potrebuje hustejší interval, je plná aj v sedle a aj teraz cez prázdniny. Spomínanú linku, by som nemenil, zmenil by som jej len trasu po Rožňavskej a Galvaniho. Pri ceste na Hlavnú stanicu, bez zachádzky k Avionu. Trnávke by som vrátil, linku 64.
Lenze v pripade 27tr nie je az takym problemom nespolahlivost, ako skor neschopnost podniku opravit si vozy po nehodach. Vacsina vozov co stoji, je prave kvoli poskodeniam po burackach.
Tiež tomu nerozumiem, je to jasné fiasko výrobcu, mal by niesť plnú zodpovednosť a platiť pokutu. Pritom v Prahe to spočiatku s TNS 18 bolo horšie ako s 27Tr v Bratislave, ale tam sa to akosi podarilo vyriešiť. Pritom nerozumiem tej kombinácii. El.výzbroj Škoda v našich TNS 12 je, zdá sa, spoľahlivá, s autobusmi Solaris 18m problém nebol, tak prečo kombinácia spoľahlivej autobusovej karosérie s fungujúcou el.výzbrojou dohromady dáva taký poruchový výsledok?! A v iných mestách, v Česku či v Žiline, pokiaľ viem, s 27Tr problémy nemali.
Z 23 vozov vypraviť len 7 cez víkend je dosť úbohé čo sa týka 27Tr, a mega trolejbusy zo 16 ledva 5 či 6 po 5 mesiacoch takisto…to fakt ten DPB kašle na všetko ohľadne zmluvných pokút u výrobcu? V Prahe to dokážu a v Bratislave nie ?
#1045 na L94 práve na Blumentáli nechal nastúpiť ľudí a o 30 sekúnd ich vyhodil, lebo sa vraj pokazil. Vodič to potiahol kúsok za zastávku a zostal na výstražných so zhasnutými transparentnmi.