Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Darro - Elektromech. rozvodných zar. :-)

TBC: Ten oznacnik "AUPARK" pod mostom uz lezal v Utorok 😃.

Tak zaverecky uz mam za sebou -SPRAVIL SOM na 2.- hehejuhuhura!!! 😃 🙂 Uz len zajtra vyhlaska 21.

Uz sa mozem konecne zase viac venovat autobusom.

Zatial sa majte. 🙂
niekomu zase prekazal auparkovsky oznacnik zastavky pod novym mostom, takze dnes lezal vytrhnuty a rozbity na zemi...
na 29 bol doobeda klbak 2816...
jano> na 1 isiel ZV 7703 s odchodom cca 11:20 od kriza...
jano> tu 1309 na 39 nahradil pravdepodobne ZV 1914, neskor tam jazdil 1918 a pre zmenu 1914 o 13.00 zalozakoval na 31...
d3k0> ked tie i412 rozbiju aj hned tak mi luto za nimi nebude 🙂
Prisiel som o nieco hyperdolezite kedze som tu tyzden nebol??
Drziiiim, neboj, ja mam este zajtra pisomku tak drzte aj vy! 🙂
Inak 7079 na 9 dnes na obed.
Prave som na zavereckach drzte mi palce daakym zazrakom som sa dostal na internet. Caute.
Ked som predvcerom pisal, ze na Zeleznu by mali chodit Ikarusy, nemyslel som prave Ikarusy 412... Aj ked na druhej strane, dochodcovia sa vcera po nastupeni do 1701 potesili, a ked im o niekolko kol neskor prisla 2152, boli sklamani 🙂
Alcazar: 7759-60 na 12/7 smer vozovna po sluzbe
- 7923-24 budeme moct vidiet po minulotyzdnovej nehode najskor v septembri ( treba okrem inych vymenit celu vodicovu kabinu )
Dnesne info zacnem z dopravneho dispecingu:
- pre nedostatok vodicov ostalo vo vozovniach dohromady 5 autobusov a to po jednom na linkach 52, 82, 84, 93 a 95
P: - o 6:42 h. doslo pri prudkom brzdeni autobusu linky 63 ( myslim, ze mohlo ist o 1908 ) k zraneniu cestujucej

tbc: Podla toho co si uviedol o ZV 7706 mozem usudit, ze islo o 1/1, kde dnes rano a napokon aj potom popoludni premaval 7777-78

2303:
- premaval rano na klasickej 34/1, ale uz po 8. hod. som ho videl prist do Dubravky na prazdno, takze v skorych rannych hodinach pravdepodobne vypadol
- popoludni od 15:22 h. premaval na 34/1 2921, o tom istom case isiel na prazdno z Dubravky 2829 s niecim zaujimavym na transparente vpravo prvy - neidentifikovatelny znak ( pripadalo mi to ako porucha na transparente, pretoze ost. boli ciste ). Predpokladam ale neviem na 100%, ze 2829 robil ZV na linke 34/1
- 7751-52 neviem ci je to pravidlom, ale opat na 1/11 po 8. h. prisiel do Dubravky na prazdno, o 8:50 h. v smere na Hl. stanicu uz podla grafikonu
- 1309 vypadol medzi 8. a 9. h. na 39 pre poruchu ( o 9:15 h. na Dostojevskeho rade smer vozovna )
- 7109 asi ako ZV na linke 5/1 o 8:50 h. zastavka Karlova Ves smer Dubravka, neskor ho nahradil 7937-38
- 2401 pravdepodobne mal poruchu okolo 14. h. na linke 83/15, od 16:28 h. sa vratil
- PRESTOJ mali elektricky liniek 1, 4, 5, 9 a 12 niekde v Karlovke v case od cca 16:20 - 16:40 h. v smere do Dubravky, neviem co sa dialo, ale pravdepodobne kvoli tomuto zdrzaniu sa linky 1/9 - 7737-38 a 12/2 - 7817-18 otacali v Karlovej Vsi, lebo do Dubravky by to nestihli.
- 2304 o 17:08 h. odisiel do vozovne z linky 83/11, bez nahrady
- 7735-36 vypadol na linke 1/10 okolo 16:30 h. min. z Dub. bez nahrady
- 1100 vypadol na linke 22/3 okolo 17. h., neskor ho nahradil 1014
- 1007 docasne vypadol na linke 22/1 okolo 17. h.
- 2918 o cca 17:30 h.z Dubravky na linke 34/4 len po Racianske myto, usek Rac. myto - Dubravka bez nahrady, pred 19. sa vratil na prazdno, ale kratko po 19. h. opat odisiel do vozovne, neskor ho nahradil ZV 2011 a napokon 2514, ktory predtym skoncil jazdu na 34/6

Opat dubravska vyprava:
*1: 7777-78, 7727-28, 7779-80, 7787-88, 7773-74, 7823-24, 7813-14, 7815-16, S: 7737-38, 7735-36, 7751-52
M: ZV 7706/1

*5: 7937-38n, 7933-34, 7947-48, 7943-44, 7953-54, 7927-28, 7843-44, 7951-52, 7946-45, 7917-18, S: 7905-06, 7949-50, 7904-03, 7907-08, 7913-14
M: ZV 7109/1

*12: 7775-76, 7817-18, 7795-96, 7791-92, 7805-06, 7809-10, S: 7759-60, 7753-54

*20: 1131, 1123, N 1005, 1008, S: 1012
*22: 1007, 1003, S: 1100
M: 1014/3
*27: 1018, S: 1002, 1004
*35: 3518, S: 3508

*34: 2303, 2940, 2315, 2918, 2805, 2514, S: 2809, 2944, 2811, 2909
M: pravdepodobne ZV 2829/1, 2921/1, ZV 2011 a 2514/oba 4

*83: 2820, 2204, 2822, 2810, 2827, 2830, 2203, 2814, S: N 2821, 2804, 2304, 2803, 2937, 2309, 2401

*504: teraz 1803
Včera večer cca. 18:15 po Obchodnej pekná Ajaxová súprava bez ľudí. Dnes som videl TAM 2405 ex Wustenrot na Panónskej, no vyzerá desne, to tam tie reklamy radšej mali nechat 😞
#2322, #2323> neviem cim to bude, ale v poslednom case co som vzdy isiel 30tkou, tak nikdy nebola taka plna ze by tam SOR nestacil...a to som isiel pocas dna vzdy, ani raz vecer...asi prehodnotim svoj nazor, SOR tam predsa len staci 🙂
tbc & spol:
k tomu dispecerovi v karlovke: ked som isiel okolo pol druhej dneska rano okolo domov, tak sa tam motali trabusti.... cize asi im ta "oprava" nevydrzala ani 2,5 mesiaca... co sa ostatne dalo cakat pri "kvalite", akou to opravili
Kolik Ik280 jsou vypravovany v odobi 1.07-31.08 a kolik v odobi 1.09-30.06?
Myslim, ze hladat v 30ke a SORoch nejaku logiku nema zmysel - ziadna tam totiz nie je. Takmer vzdy (okrem casov po 22:00 a podobne) su tie vozy plne alebo natlacene (ja chodievam zvycajne mimo spiciek, takze len plne). Musim sa priznat, ze uz by som sa viac potesil nejakemu z tych zrekonstruovanych serblov B732, ktore sa ale nepochybne lepsie uplatnia na linkach, kde vezu 8 ludi aj s vodicom. 😞
Alebo by mohla 30ku aj 37cku (kde jazdia zvacsa tie najhorsie serble z 1. kolony) prevziat druha kolona miesto 38cky, na ktorej su krasne nove 415ky a su mi na nic, lebo len zo Zaluh po Patronku 38cka ide asi 2x dlhsie ako 37. :-(( Kde su casy, ked to chodilo az po Nivy...
Inak s tou 30kou a SORmi na nej je to dost divne. V poslednej dobe mam obcas prilezitost chodievat 30kou a rozhodne sa mi nezda, ze by bola malo vytazena, okrem nejakych vecerov (ale to su prazdne aj klbove busy). Skor su tie SORy dost plne a zvnutra posobia dojmom, ze su natrieskane - asi kvoli usporiadaniu sedadiel, je tam malo miesta na statie, najma v zadnej casti.
ZV3 7706 na linke 1 smer dubravka 12.06 na segnerovej...bral ludi asi od PKO, lebo isiel cez tunel...
dnes na 39 pre zmenu ZV 1914...
3025 uz jazdi cely den na 50...
Z> linka 76 ma byt SORova...
d3k0> vcera pocas popoludnajsej spicky stali min. 2 sory v krasnanoch...to je asi take ako s 15Trkami...akurat kapacitne presne naopak..tam vypravuju kratke vozy kde to najmenej boli ked nemaju klbove a tu na 30 davaju co najmensie a tie vacsie davaju tam kde netreba...ale co by si od nich ine cakal...
Dnes okolo 7:45 stál na patrónke v smere do Lamača voz 1908 spolu s dip. feldou 51.Neviete niekto nahodou čo sa stalo?
Vcera cca 16:00 ev.c.1206 linka 21 na krizovatke DNV-Dubravka 2 (pri PegasusClub) stala s tovorenou zadnou castou .

BTW Neviete do akeho datumu budu na krizovatke Sancova-SAV robit tie upravy cesty ide mi totiz na nervy ze robia len od 7:30 do cca 16:30 a je nenormalna doba jazdy Patronka-Predstanicne nam. cca 20-25 min (normalne 5-8) . PReco nerobia tie upravy od 19:00 do 07:00 ???? (ako je samozrejme vo vsetkych inych mestach na hlavnych dopr.tah. ???0 :-{
Ahojme 🙂
Možno pozadu, ale mám otázku k nedeli 16-teho: čo sa dialo na linke 95? Behali tam okrem štvrtokolónových aj prvokolónové vozy, a to "dlhý" aj "krátky" - 1819, 1101 - čo sa dialo?
Už aj TESCO Karosa má TESCO reklamu (rozumej 4208 🙂 ), ale netypicky - na vleku vľavo. Zdá sa, že na linku 76 sa budú vypravovať iba plynáče - snažím sa pochopiť význam - no, hádam časom 🙂
A dnešných "pár":1202/85 so zácvikárom, 4208/85, 1401/97, 4829/81, 4928/85, 2411/71, včera na 96.
Pozn.: Odstávka 2943 bude asi na dlhšie 😞 vid. včera odstavený v garáži a jeho vodič na 2926/včera 59.
Mensia oprava z mojho vcerajsieho postrehu:
- 7751-52 na prazdno rano na 1/11 a mie 8 - zabudol som, ze nabrezie je spojazdnene a ostalo mi vhlave stare zaradenie

Dnesne info:
- 2203 mal na linke 34/7 na Alexyho ulici poruchu pred 15. h., vodic otvoril motor a behal tam s kyblami, za cca do 10 minut odisiel do vozovne, neskor ho nahradil POZOR 2109 normalne v poradi
- 7722 ako ZV na linke 1/9 v popoludnajsej spicke v prvom kole, v druhom ho nahradil 7823-24
- 2811 na jedno kolo vypadol na linke 83/1 po 15. h.
- 7777-78 ( tbc dik )odisiel docasne do vozovne o 16. h. z linky 12/5, nahradil ho ZV 7720
- na linke 20/1 vypadol popoludni nejaky bus, od 17:02 h. isiel 1101
- linka 5/15 v popoludnajsej spicke neprisla do Dubravky ( mozno nebola vypravena )
- 7779-80 vypadol na linke 1/7 okolo 16:45 h. neskor ho nahradil ZV 7704 a napokon 7785-86
- 4825 isiel asi na nahradu na linku 92 cez Dubravku kratko po 18. h.
- 2303 vypadol po 18. h. na linke 34/1, az do konca sluzby ho nic nenahradilo
- 7955-56 vypadol na linke 5/4 okolo 22. h., nahradil ho ZV 7704

Vyprava na dubravskych linkach popoludni:
*1: 7773-74, 7795-96, 7737-38, 7805-06, 7761-62, 7799-7800, 7779-80, 7765-66, S: 7823-24n, 7821-22, 7751-52
M: ZV 7722/9, ZV 7704 a 7785-86/7

*5: 7915-16, 7935-36, 7913-14, 7955-56, 7937-38, 7907-08, 7947-48, 7905-06, 7949-50 ( miesto 7923-24 ), 7917-18, S: 7946-45, 7911-12, 7943-44, 7927-28, /15 porucha, alebo nebol vypraveny
M: ZV 7704/4

*12: 7753-54, 7787-88, 7817-18, 7789-90, 7777-78, 7809-10, S: 7759-60, 7807-08
M: ZV 7720/5

*20: 1101n, 1008, N 1004, 1002, S: 1017
*22: 1007, 1012, S: 1701
*27: 1067, S: 1006, 1009
*35: 3502, S: 3508

*34: 2303, 2315, 2827, 2820, 2810, 2805, S: 2203, 2821, 2309, 2937
M: 2109/7

*83: 2811, 2514, 2945, 2822, 2830, 2824, 2204, 2931, S: N 2804, 2307, 2401, 2909, 2803, 2814, 2809

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.