Asi sme uz v zlom fore, ale
suhlasim s tebou. Tym sa vlastne nahradi system metro - elektricka systemom rychlodrazna elina - ina doplnkova doprava. Lenze, aby malo zmysel vobec nejaku doplnkovu dopravu robit, nosny system nesmie stat pri kazdej vrbe. Doplnkova doprava by mala mat blizky prestup na nosnu, avsak to chce vkladat medzi dve zastavky nosneho DS aspon jednu zastavku doplnkoveho (teda vzdialenosti by mali byt podstatne vacsie ako na imhd uverejneny projekt). Druha moznost je na doplnkovu dopravu sa uplne vykaslat a nechat ludi dochadzat ...
V poslednej vete som to zhrnul. Opakujem , ze ich(opitych vodicov) neobhajujem a alkohol urcite nepatri za volant. Z-to zhrna...MUSI si byt vedomy, ze co si v podstate neurobi sam, neurobi mu NIKTO na svete! ...a to hovoti za vsetko.
pri predlzeni medzizastavkovych vzdialenosti je potrebne vymysliet aj nieco ako doplnkovu dopravu a sklbit navaznost spojov a prestup na jednej hrane (ono sa to da, iba treba chciet )
Si, ty necitas co pisem Ja tvrdim, ze aj pri takej vyluke, ako sa tu spominala, nebudu musiet cestujuci slapat zo zastavky na zastavku, nadalej budu moct cestovaj s jednym prestupom, len to bude na inej zastavke a jazda bude inymi linkami ...
BTW, ked uz hovoris, ze taka mala vzdialenost by sa mohla prejavit v odlive cestujucich, co by potom spravilo predlzenie medzistanicnych vzdialenosti na elektrickovych radialach? Zrychlila by sa tym sice jazdna doba, ale mozno by predlzila priemerna doba cestovania, pretoze cas dochadzania na zastavky by mohol vzrast viac, ako usetrena doba jazdy.
Podmienky vodicov (hovorim za busy) su hlboko pod urovnou akehokolvek priemeru! Ale NIC neospravedlni alkohol za volantom!!! Ziadna vynimka!!! Vodic, ktory chce soferovat bus v BA si myslim MUSI byt vedomy, do coho ide! Ak ak aj nahodou netusi, ma stale moznost po case ci hned dat od veci ruky prec!!! Ak sa uz pevne rozhodol jazdit za DP, MUSI si byt vedomy, ze co si v podstate neurobi sam, neurobi mu NIKTO na svete! Tiez to, ze v zime bude v kabine mrznut a v lete sa kupat vo vlastnom pote za volantom!!! (toho casu uz takmer v polovici vozov, podotykam!!!) A to, ze za volant NIKDY!!!!! nesadam "s alkoholom"!!!
pozri, jedna sa o to, ze cestujuci su lenivi a pohodlni... a ak maju slapat tych dajme tomu 100 metrov, tak s tym urcite nebudu spokojni a moze sa to prejavit v odlive cestujucich k IAD...
Re #9412 Miki: kua, ja chapem ze pracovne podmienky vodicov nie su idealne, ale ved v tych krcmach na mlynoch maju aj kofolu a ked som vodic tak ma ani nenapadne si dat neaky alkohol... aj ked ja mozno nesposobim nehodu, ale moze do mna niekto vrazit a je z toho zbytocne pruser... proste vodic a alkohol dokopy nejde a ani podmienky v akych robia vodici MHD ich neospravedlnuju....
S casti si DP moze za to sam. To za akych podmienok musie vodici pracovat ( nefunkcna alebo absentujuca klima,tech. stav vozidla , nervozita cestujucich , monotonost) a k tomu teraz ta horucava.Tak si daju pivko , pripadne vinko alebo neico na povzbudenie. Nechcem ich obhajovat ale dopravny podnik by sa mal nad pracovnymi podmienkami svojich vodicov zamysliet...:-(
Vcera som v meste kecal trosku s dispecerom o tom stredajsom incidente na mlynoch.... samozrejme ze nepovedal kolko dotycny pan nafukal (ani nemoze), ale to ze im po nocnej nafukali styria, to bolo drsneee
7821-7822 na linke 6 smerom na ZST Nove Mesto zramovala za krizovatkou Bajkalska-Vajnorska VW Golf, ktory sa napriek zakazu odbocenia vlavo pokusil odbocit na ulicu Za kasarnou.
Hm, mne nie je jasne, o com sa tu bavite. Preco by mal existovat prestup medzi linkou 12 a 14 na jednej hrane? Dolezite je hadam to, ze zo vsetkych zastavok linky 12 sa da dostat prestupom na jednej hrane na vsetky sucasne zastavky linky 14 - pouzitim kombinacie 12/4 alebo 12/9 (ako som uz pisal v jednom prispevku). Prestup bude sice inde ale bude stale bez nutnosti presunu medzi zastavkami.
Informacie zo stvrtka:
- 7071 vypadol po 7. h. na linke 3
- 7809-10 docasne vypadol na linke 12/6 okolo 7:30 h., neskor ho nahradil ZV 7827
- 1826 ako ZV na linke ako ZV na linke 21/7, neskor ho nahradil 1809
- 2813 okolo 9. h. docasne vypadol na linke 34/2, neskor ho nahradil ZV 2828
- 2808 o 9:48 h. odisiel do vozovne z linky 34/5, neskor ho nahradil ZV 2019 a napokon 2944
- 1513 dopoludnia vypadol na linke 21/6, neskor ho nahradil 1917 - predtym na 63
- 7729-30 ako pisal Color vypadol okolo 12:30 h. na linke 5/7, neskor ho nahradil 7917-18
- 1908 okolo 14. h. docasne vypadol na linke 21/1 pre mensiu poruchu
- 7739-40 docasne vypadol na linke 1/3 okolo 14. h., neskor ho nahradil ZV 7827
- 2945 docasne vypadol na linke 83/10 okolo 14. h., neskor ho nahradil ZV 2139
- 7779-80 o 16:25 h. odisiel do vozvone z linky 1/1 a na posledne kolo ho neskor nahradil ZV 7827 az do konca sluzby ( asi )
Okolo 15:40 h. doslo k nehode na Pionierskej ulic v smere do Race, ked nejaka elektricka c. 11 zrazila chodca. Zdrzanie okolo 30 az 40 minut.
viem si predstavit, zeby 14ka pri ceste z ruzinova zatocila pri tescu doprava, sla by cez tunel, za nim by sa otocila dolava a sla na nabrezie a cez safarikovo nam naspat k tescu - a bol by vyrieseny problem prestupu na jednej hrane aj ta plnost co spominas ty... akurat by to bolo o nieco viacej vozokm...
Andy: poviem to ti to inak. Vieš si predstaviť že by 14 jazdila opačne čiže po Špitálskej na Obchodnú. No ja nie. A prečo? Neviem ako by 6 a 4 zvládali nápor cestujúcich z Kamenného námestia. Už teraz sú tam vždy eliny plné a ako by to vyzeralo potom. Pritom ak ide 14 od medickej na Ľ. Štúra tak je naplnená na 1/4. Prestup 12 na 14 existuje. Nie je to na jednej hrane, ale je. Ak je niekomu naozaj prejsť 150m na druhú zastávku veľa, a aj to len počas 3 mesiacov, tak je lenivý jak pes. Takže neviem čo je lepšie. Mať prestup na jednej hrane a preplnené eliny ešte viac ako sú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.