Nedela podla casu:
- 2820 po prve - pred 14. h. docasnbe vypadol na linke 83/10, neskor ho nahradil ZV 2132
DOPRAVNA NEHODA supravy 7789-90 na linke 1/4:
- sa stala o 14:24 h. na krizovatke ulic Saratovska - Repasskeho - Drobneho, kde elektricka v smere do mesta zrazila s osobnym autom Renault. Kuriozitou je fakt, ze zatial co auto malo menej poskodenu zadnu lavu cast, tak elektricka ma poskodenu prednu kuplovacku, ktora pravdepodobne po naraze poskodila i prednu lavu cast vozidla ( na bledom spodnom pase bola diera a trcali odtial retaze ). Neskor bola linka 1/4 nahradena ZV 7704 a napokon 7781-82. Zdrzanie elektriciek liniek 1, 5 a 12 trvalo 22 minut - t. j. do 14:46 h.
- 2820 po druhe - po 16:30 h. vypadol na linke 83/10, neskor ho nahradil ZV 4849 a napokon 2816
Autobusova vyprava z Dubravky podla poradia aj s malym bonusom:
20: 1024, 1004, 1014
26: 1320
27: 1017 28: 3518 ( info frenky - az mi slzy tiekli od smiechu, ked to povedal )
35: 3502
83: 2812, 2810, 2826, 2825, 2944, 2814, 2818, 2514, N 2515, 2820 M: ZV 2132 :-); ZV 4849 a 2816/ vsetko 10
504: 1808
galiosha> no ja som teraz s COLORom v 2.triede. Este s nami chodi aj qwix (ten sem prispieva len sem-TAM)
Andy vs. mat3j> no vidite, ze sa to da, treba len chciet...
mat3j> no ja sa uz tesim na vypravu. Pokus sa zajtra zistit vsetky nedelene 37cky (teda mimo 37/6. a 37/7.) a ako som uz hovoril, ak by si chcel, napisal by som ti predpoklad do konca tyzdna. Len 21 nechaj mne, tu idem zajtra robit celu. Cize az dakto zajtra uvidi magora o 6:45 na bicykli lietat po DNV, tak to som ja a robim vypravu 21.
Len ak by si cez den videl dake ZV na 21, tak mi to mozes prihrat na net. Vopred dakujem. Ja budem sledovat od 6:45 - 10:30 a potom asi az od 15:00 - 20:00, cize vela ZV by mi nemalo ujst.
all> nechce sa mi to tu teraz citat, bo uz mam oci zalepene, ale aj ja sem napisem neskor ako som jazdil po byte a robil klbak z LEGA Mozno to aj dakoho bude zaujimat. Inak fakt skvela tema do dispecerskeho fora. Ale aspon je to lepsie ako KSS, Dragan, HZDS a podobne *****
O gBUSE som vedel prvy, lebo som mal doma propagacne materialy o BUSE a tam bola taha info, ze "mozte si naprogramovat a simulovat vsetky transparenty pomocou programu GEBUSE".. A potom niekto nasiel www.buse.cz a tam je screenshot a vyzera to lakavo.
Stale ma zaujima, odkial o gBUSE vies Ale to je jedno, lebo ako som k tomu fontu prisiel, neprezradim :-)) Poradim ti - stiahni si simulator BUSE
Re #12551 Mat3j: Na tvorbe sa moze podielat kazdy, kto doda nejake kvalitne materialy. A je pritom jedno, kolko sa tomu venuje (aj ked od toho nepriamo zavisi kvalita tych materialov ). Ako priklad mozem uviest COLORa. Ked nam poslal prve fotky, mysleli sme, ze z noh spadneme. Horko-tazko sme mu z nich uverejnili dve, ktore teraz uz aj tak na webe nie su. Ale casom sa naucil dobre fotit a teraz je to uz super (aj ked vy si jeho nove fotky uz tak lahko nevychutnate, kedze ma problemy so scannerom )
Re #12588 frenky: Ja podobne. Tiez mam niekedy aj lepsi program ako ist fotit napr. naburanu elektricku, ale ked mam cas, tak fotit idem
Re #12553 Jano: 2822 stala pred 01.00 pri trznici, tiez tam bola LIAZka...
Re #12590 neo: Staci si precitat prve prispevky z diskusie, ked sa z celej dnesnej partie poznal iba Spectre, TeBeCe a ja Alebo - este lepsie - pozri si prispevky z predchodcu iMHD (je to v historii)
Re #12598 frenky: Hehe, no ziadne iMHD by asi nebolo, keby mal v roku 2000 DPB nejaku peknu stranku Najskor bola hlavna motivacia urobit nieco, co by bolo na vyssej urovni, ako to tam bolo vtedy. Casy sa menia, aj dpb.sk sa zlepsilo, ale predsa len je rozsah oboch stranok uz ovela rozdielny
Re #12601 galiyosha: Ja by som s tym pre zmenu niekedy aj rad skoncoval Najviac ma totiz hneva, ze aj iMHD je len relativne nezavisla stranka o MHD, lebo napr. ja si nemozem dovolit povedat tu na niektore veci vlastny nazor, pretoze sa mi nechce dozvedat sa, kto vsetko si to tu precital a kto je na mna nastvany... Napr. Turbo si v tom svojom kritickom clanku o MHD v BA napisal svoje, za co si aj vysluzil "popularitu". Ale jemu to nastastie nevadi
Hehe, ale sme si pekne pokecali o minulosti Ja len dodavam, ze kedze byvam na Trnavskom myte a z okna mam vyhlad na najfrekventovanejsiu krizovatku (co sa MHD tyka), tak neni vocem
Ja som mal ten klbak vzdy taky dlhy, ze vzhladom k sirke by bol dlhy aspon 21m
Na Ik283 som neznasal ani dvere, lebo tak hnusne sicia. Najradsej som mal Karosy B741, to boli najluxusnejsie vozy ked sa to tak vezme Raz si pamatam ako som vychutnaval jazdu 24 z Letiska s Karosou tusim po (zrekonstruovanej?) Ivanskej ceste. A ked som chodil zo skoly 118+50 A viem, ze pred prestahovanim sa z Petrzalky sa zvykli na linke 50 objavovat casto klbove zalozne vozidla, (ktore predtym neboli?), nikdy predtym som nevidel nieco take a nikdy som na ne nestihol prestupit a vzdy mi to pokazilo naladu. Este ze tam nikdy nesiel TAM BUS, lebo by som sa pri nestihnuti zblazil.
Mne autobusy budovala sestra, keďže som bol na to príliš lemravý a s LEGOm som si nerozumel. Pamätám sa len, že som mal jeden dlhý (žeby 15m? ) a jedno sólo, pričom istý čas bolo sólo prebudované na vlečňák za ten dlhý. Chvíľu som dokonca testoval aj hypermoderný veľkokapacitný prototyp s dverami vyklápajúcimi sa nahor, ktorý ale bol neúspešný, už ani neviem prečo -- asi som ho pri nejakej príležitosti rozbil a sestre sa nechcelo stavať ďalší. Ako tak však pozerám, kĺbak aj sólo sa na poličke zachovali ako historické vozy.
Z reálneho života si z histórie pamätám asi len Sanosy, ŠM11, ktorá (opravte ma, ak sa mýlim) pomerne dlho fungovala na L50, testovací Ik283, na ktorý som vždy čakal pri Slovnafte, a možno aj testovací Ik435, ale s tým si až taký istý nie som. A ešte si pamätám, ako som čumel, keď zrazu Škodám 14Tr a Karosám 731/2 narástol kĺb.
Ak mi ale niečo chýba, tak sú to jazdy starou Petržalkou a neskorovečerné výlety v intímne osvetlených Ikarusoch 280 (vtedy ešte so starými "klobúčikovými" tlačidlami na otváranie/zatváranie dverí na palubnej doske) na L21 a L54. Tá nostalgická atmosféra sa nejako vytratila -- neviem, či kvôli starnutí/obnove vozového parku alebo mňa samotného.
Hehe, cítim sa ako nejaký dôchodca spomínajúci na mladosť. Kto sa ešte pochváli so svojími deliktami z mladosti?
Tak ja to mam v izbe uz asi rok takto: z vystrihovaciek na imhd som si urobil skoro vsetky busy. Rozmiestnil som ich po izbe a mam zopar liniek, ktore jazdia po izbe(nehram sa s nimi len si to predstavujem). A vozovna je u mna skrina v ktorej vzdy parkuje zopar vozov. Celkovo mam 22 busov a jednu tr 14-ku )>Andy: sorry za ten dnesny den. Dufam ze si odpustime a uz sa to nezopakuje. )>frenky, jano, a ostatny: dakujem vam za podporu
hej, aj mne moja postel pripominala vozovnu, a stol v obyvacke hlavnu stanicu. V letnych mesiacovh som mal aj linku na balkon. 1X mala cislo... boze, som sa fakt musel nnudit vtedy...
U mna bola izba konecna a aj vozovna, zastavka "1"(zboku za postelou pod radiatorom) bola akoze Jasovska a "2" bola Betliarska, takze klbaky vzdy zacinali na "2", lebo klbaky robili 43ku akoze a ta premavala do Kuchyne, lebo ta mi pripominala hlavnu stanicu, a kedze 43 nechodila cez matadorku, tak ani cez tu vedlajsiu izbu, cize mala zastavky 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12, H1, H2, H3 a spat. Inac ja som mal ten spojovaci klb najprv jeden, ale potom som dostal druhy a ten mi tu Karosu trochu spevnil, takze sa tak nelamala v klbe
ano, ale to si mal este dobre, ja ked mala prist navsteva, som to musel odlepovat... ale toto by potvrdil psycholog, mal si linky, len s ktorymi si cestoval
Ja viem, ze u mna bola centrum izba. Ja som klbaky nestaval, lebo som nemal tie spajacie suciastky...
si: daj si to do suvisu cislice 1 a 4 , a linka co v starom systeme zachazdala k RAJU = 114. preklep
btw. vsimli ste si, ze videoklip horkyze slize-brdokoky je 85% natancany v DNV. Len ma stve, ze pri tom jak sa prehanaju po dnv spievaju sedlak,sedlak