bre ranko, kua kto zjedol setky dlhe vozy? dnes som mal po 1,5 roku kratku karosu a ucil som sa ako sa radia na karose rychlosti 8)) za poslednych par dni som videl kratke vozy na 83,88,84,74 a neviem kde vsade este, vsak to uz nieje noralne..
- o 10:09 vodič linky 95 narazil na Starom moste do jeho konštrukcie spätným zrkadlom
- od 11:30 od 11:55 stáli električky liniek 8, 9, 14 na Miletičovej ulici v smere na Astronomickú, pretože električka na linke 9 privrela cestujúcej ruku do dverí a následne ju ťahala cca 5 metrov, našťastie prišlo len k menšiemu zraneniu
- o 15:26 neznámy páchateľ hodil kameň do čelného skla trolejbusu na Jeséniovej ulici
(V)
utorok:
- 2515 o 9 h. dočasne vypadol na linke 83/7., pre poruchu (odstavený na konečnej Pri kríži), neskôr ho nahradil ZV 2018
- 1013 o 11:20 vypadol z linky 20/5. pre poruchu, neskôr ho nahradil ZV 3620 a napokon 1010
- 6624 pred 13 h. vypadol z linky 201/1., neskôr ho nahradil ZV 6296
- 1805 okolo 13 h. vypadol z linky 26/1., neskôr ho nahradil ZV 1829 a napokon 1807
- 7943-44 o 14:48 odišiel do vozovne z linky 5/12., neskôr ho nahradil 7955-56
- 2515 opäť dočasne vypadol z linky 83/7., okolo 16 h., neskôr ho nahradil ZV 2018 a napokon 2629
- 1062 vypadol z linky 22/2., dôvodom bolo znečistenie interiéru vozidla cestujúcim, až do konca služby (cca 18:20) bez náhrady
- 7765-66 okolo 17:45 vypadol z linky 1/6., neskôr ho nahradil ZV 7706 až do konca služby
- 2627 o 18:10 odišiel na plničku z linky 34/4, hradilo ho ZV 2813
- 7812-11 o 18:06 odišiel do vozovne z linky 1/2., neskôr ho nahradil ZV 7704 a napokon 7765-66
- 2626 o 18:40 odišiel na plničku z linky 34/1., neskôr ho hradilo ZV 2018
- 7749-50 o 19:04 odišiel do vozovne z linky 12/4., pre poruchu (odišiel na 1. zberač), neskôr ho až do konca služby nahradil ZV 7718
- 2629 po 20 h. vypadol z linky 83/7., neskôr ho nahradil ZV 4849 a napokon 2829
streda:
- o 15:10 vodič autobusu na Kuklovskej zistil, že má rozbité 2 posuvné zadné okná (podľa času by mohlo ísť o 33/7. a voz 3609)
- od 15:13 - 15:34 stáli električky na Obchodnej smerom do KV pre nehodu súpravy na L9 a nákladného auta
- od 15:42 do 15:55 stáli električky na Rázusovom nábreží smerom do mesta, kde sa na križovatke s Rigeleho ulicou zrazila súprava na L4 s autom
(V)
- 2813 v prvom kole pp špičky linky 83/9. vypadol a hradil ho ZV 2014
- 7905-06 okolo 13:30 vypadol z linky 5/12., neskôr ho nahradil ZV 7704 a napokon dáka platňová T6
- 2625 o 16:13 odišiel do vozovne z linky 34/6. BEZ ZADNÉHO DEKLA, neskôr ho nahradil ZV 2013 a napokon 2400
- 2629 pred 17 h. dočasne vypadol z linky 83/4., hradilo ho ZV 2014
Výprava:
22: 1701, 1062, 1031, 1101, P 1002
27: 1012, S 1006
35: 3519, S 3508
83: 2811, 2515, 2826, 2629, 2830, 2816, 2303, 2820, S N 2813, 2810, 2404, 2940, 2626
? M: 2014/4. a 9.
504: 1806
podľa môjho pozorovania sú momentálne odstavené tieto kraťase z 1.DPA: 1001, 1008 a 1017
Mas pravdu, nevhodne som to formuloval. Myslel som tym, ze az po Legionarsku za sebou islo niekolko elektriciek
2. To znamena, ze vzdy je kusok v krizovatke, minimalne na urovni chodnika, tak, aby vodic videl na (ne)prichadzajuce vozidla... Toto ti mohlo dojst
1. Ako sa mohla vytvarat kolona po Legionarsku? Keby si za sebou nasackoval vsetky elektricky co mame, tak by mali problem celu tu trasu zaplnit...
2. Co to znamena, ze elektricka vykuka?
Pred pol, resp. hodinkou sa na Zlatych pieskoch pokazila 7722+21, zdrzanie 30 minut. Do vozovne vozy odisli riadene zo zadneho vozna (dispecer!!! + vpredu vodicka), ale na oba zberace. Vytvarala sa kolona az po Legionarsku
7704 ZV L2
7718 ZV L4 (hm, myslim ze 7722+21 bola na L4, ale nie som si isty - kazdopadne cakal pri vypravni JD na vyjazd)
Dnes som videl pekny ohnostroj, pretoze na krizovatke Zilinska - Stefanovicova opravovali SIemensaci semafory, takze tramvaje museli "vykukat". Nejaky zacvikar s K2 ale zastal moc v krizovatke a ani plny plyn mu nepomohol prejst krizenie, takze stiahli zberac, trosku zacuvali a zase sleha. Pravdupovediac, vzdy som videl len iskrenie, no pri tychto pokusoch na dotyku lista-trolej vzdy vzblkol paradny plamen
1918 vykapal na dojazde uprostred krizovatky pri JD s Vajnorskou pred tramvajovym prejazdom (zeby si 2DTPA pozicala voz?????). Asi jeden cyklus tam stal, auta smer ZP museli obchadzat po kolajach. Potom sa pohol.
Ad Re:COLOR ( #24336): No však keby "niekto" bol porozmýšľal, tak by mu možno bolo došlo, že sa dal doplniť tretí pedál alebo rekonštruovať radič tak, aby sa vracal do nuly, miesto paskvilenia mŕtvoly zo zvončeka.
Bola ho skoda, z dost podstatneho dovodu - na starych vozoch mam nozny radic, cize mam vzdy k dispozicii dve ruky na tlacitka Pri rucnom radici mi na ne ostane len jedna ruka, a ked chcem zaroven so zvonenim robit este aj nieco ine (napr. svietit dialkacmi ? ), tak to ide velmi tazko, pripadne vobec Navyse, ta packa sa stlaca nie prave 2x pohodlne, vacsinou je tam este aj silna struna, a navyse tie stlacacie prepinace (svetla a smerovky/zvoncek) su pomerne kazive a nie vzdy urobia to, co si predstavujem A prerabku tlacidiel Magnetofon na Zvoncek tiez nepovazujem za najstastnejsiu - k tomu tlacidlu nie je bohvieaky pristup, prave kvoli tymto packam, a madlu pod nimi, a navyse je hodne od ruky... a pri packach sa este ako-tak dalo aspon zvonit s dialkovymi sucasnym stlacenim oboch paciek, ak pouzivas to tlacidlo, tak si aj ruku vykrutis a nezvladnes to
Jednoducho, to zvonenie pedalom bolo podstatne pohodlnejsie ako rukou, a navyse - tu nohu na pedali si mal vzdy k dispozicii okamzite, kdezto rukou musis tu packu najprv najst a spravne stlacit (pripadne sa presunut rukou k tlacitku exMagnetofon), co sa na reakcnej dobe urcite badatelne odrazi.