Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #163361:
mein Gott!
Reply on: 7ross7 #163363:
Preco vsetkym vadi reklama cez okna? V lete to ma celkom dobry efekt, ze v tom voze nie je horucava... (nerypem, seriozne sa pytam).
Reply on: Mike #163361:
Tak to je fakt parádna reklama - a pritom by sa to všetko zmestilo pod okná, ktoré mohli zostať bez polepu... ?
Doplním do výpravy: 78/10 - 2229.
kĺbová 6806 z 207 pred 8 h pokazená blokovala celú zastávku Kozia smer Hodžovo, na 208 bol tbus s pomocným pohonom takže ju v pohode obišiel....
Reply on: trolejbus6207 #163355:
Skúšal, či to vrčí len tak, alebo či to tým vrčaním vyrobí aj nejakú tú elektriku...
Podľa toho že to šlo, usúdil, že to tým vrčaním generuje v generátore...
?
Reply on: Dezerter #163357:
Až tak úplne pravidelne nie, ja tými dojazdami chodím dosť často a vždy keď som išiel 210 z hl. stanice tak išla pod drôtmi normálne. A dvakrát som išiel aj dojazdovou 210 od Nového SND (cez Nivy) a aj tam si vodiči išli nahodiť zberače. A dokonca aj ZV od Mamuta keď vídavam na dojazde, tak ide ako tbus so zberačmi na vedení.

Ale občas (zriedka) to, čo popisuješ vidím aj ja. A zriedka, ale stáva sa, aj to, že keď na degeši vypadnú zberače, tak nahodí pomocný pohon a na konečnú pokračuje na diesel (ak to nie je dokopca a konečná je relatívne blízko.
Reply on: trolejbus6207 #163355:
To sa deje pravidelne pri dojazdoch 210 a aj inych linkach s čím sa samozrejme nestotožňujem ale čudujem sa že DPB je to jedno
Reply on: Petto #163342:
Čo som zažil ja tak cca 30-35 min nič nešlo, ale asi to je dôsledok toho, čo písal Mike.
Cca 18:10 videný na Gagarinke smer mesto záložák 6106 idúci pod drátmi "naprázdno" na diesel ☠ ☠ ☠
2863 do dielne... ešte dnes; štvrté dvere držia zatvorené len zo vzájomnej lásky ich krídel a správanie prevodovky neopíšu ani iracionálne čísla, ani hebrejčina... grcať. 😞
Dnes vonku tbusová autoškola 8145 aj busová autoškola 8011, všetko videné predpoludním Hodžovo nám a nám. 1. mája
Reply on: SuchSoft #163351:
Neberie. Po prichode do Jurajovho dvora robi sluzobny spoj pre zamestnancov DPB z vozovne na Hlavnu stanicu a tam sa napaja na N61.
Reply on: Mike #163348:
Vďaka za odpobeď.
To mi napadlo, ale keďže som usúdil, že zrejme neberie cestujúcich pri presune z JD na konečnú N61, tak som si nebol istý. Či berie?
Reply on: 810zssk #163349:
Už to jazdí .. teda aspoň podľa stránky DPB.
Podla zastavkovych tabul nejazdia 44 a 144.
Reply on: SuchSoft #163346:
To sú vozidlá na službách, ktoré začínajú večer a potom robia nočné spoje (konkrétne N61) až do rána a končia okolo 4:30 - 5tej +-. V prevažnej väčšine prípadov tam chodia tedomy, alebo sory nb12, teda nízkopodlažné vozidlá. Ale čisto hypoteticky sa tam môže objaviť aj niečo nenízkopodlažné, napr. kĺbová karosa ... (Keďže sú noci, kedy je N61 kĺbová).
Reply on: SuchSoft #163346:
Keď si pozrieš CP z Rače tak podvečer idú dva po vozovňu a plynulo na nich nadviaže nový voz. Predpokladám že pokračuje ako nočák alebo služobák. Čakajú sa na zastávke J.Dvor a umožnujú prestup.
Podobne funguje aj L51. Posledné tri kolá robí nový voz a pokračuje na SL3.
Mám jednu otázku, ohľadne linky č. 65. Podľa CP platného od 12. 3. (ale aj podľa terajšieho), cez víkendy jazdia celý deň nízkopodlažné vozidlá, ale večer sa tam zrazu objavia rovno 2 "nenízkopodlažné vozidlá". Predpokladám, že to nie je chyba. Ale prečo je to tak? Zdá sa mi to dosť divné. Ďakujem za vysvetlenie. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.