Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dufi #164276:
Vďaka za info!
Sprostredkovane info:
auto v kolajisku pri obratisku KV
15min dozadu tam este neboli ani policajti ani hasici ani dispecing
stoja oba smery elektriciek
vraj na ceste v smere z dubravky do karlovky na vozovke sklo a este jedno auto na krajnici
Aktuálne prestoj električiek pri obratisku Karlova Ves.
Reply on: danlo #164273:
905
Zdravim, nevie niekto aky kod cielu ma Prestavka? Ak to este vobec existuje.
Reply on: Valec #164271:
Lenže tuná to práve Nemec odpojil a Poliak udržal pri živote (vozidlo vie jazdiť aj bez Geamaticu na kľuku:
https://www.youtube.com/watch?v=gvwWVsHqbo4
Reply on: S499.1023 #164270:
Lenže garážita v Ostbloku, ak niečo nefunguje, tak to proste odpojí a ide sa ďalej. Toto u nás zas tak nefunguje.

Ja netvrdím, že by to musel byť problém, ale na základe doho čo vidím sa toho prosto obávam.
Reply on: Valec #164267:
Že by vozidlá, ktoré dokážu udržiavať v Poľsku, ex-NDR či na Balkáne v podmienkach absolútneho nedostatku čohokoľvek představovali pre sofistikované dielne DPB problém? V Lodži napríklad donedávna udržiavali (ak náhodou stále neudržiavajú) v prevádzkyschopnom stave 4 ks GT8 z Freiburgu s Geamaticom, nesmierne sofistikovanou elektrohydraulickou reguláciou odporovej výzbroje, ktorú v Německu dávno udržiavať prestali pre nedostatok ND. A čo asi živí stovky a tisíce garážistov v celom Ost kočku? To, že kúpia niečo, čo už Němec považuje za neopraviteľné a za pár korún to opravia. A to nehovorím o zvarencoch z troch búračiek ale o solídnych autách, za ktoré by som sa nehanbil.
Reply on: Solider #164268:
Ak 7303+04 zvládne brzdové skúšky, už bude môcť do premávky? Či sú tam ešte ďalšie nástrahy? ?
Reply on: Mhr1 #164263:
#7117 porucha regulátora, #7303-04 čaká na brzdové skúšky a #7957-58 je na prehliadke v ÚD, odkiaľ by sa mala čoskoro vrátiť.
Reply on: S499.1023 #164259:
Ide o to, či pre nejakých cca 15 vlakov treba zavádzať nejaký nový typ, s ktorým nevedia dielne robiť, nie sú na to diely, dielne.... (myslím, že neznáme mechanické časti a elektrická výzbroj budú väčším problémom, ako spriahadlá a sedadlá). Preto som navrhoval síce vysokopodlažné, zato nám známe vozidlá.
Reply on: Mhr1 #164263:
Takže haraburdy pod strechu a premávkové vozy nechať vonku. Super nápad. Nadbytočné K2S treba rýchlo, kým sú ešte záujemcovia.
Reply on: Mhr1 #164263:
Nemám pocit, že by Cífer trpel prebytkom odstavných plôch pod strechou na skladovanie vrakov.
Reply on: Mhr1 #164263:
No zrovna sprevádzkovanie dubnických pômst na akýkoľvek iný účel než pojazdnú kuriozitu by som ako veľkú prioritu asi nevidel...
Reply on: Jak44 #164250:
Súhlasím. T6 netreba nahrádzať. Sólo T6 by sa dala využiť ako školská, vianočná a vlastne by bola rezervou, kým sa nevybúra na šrot ďalšia T6. Potom by 7928 zaskočila za chýbajúci voz do súpravy. A chýbajúca súprava? Presunúť 7787+88 do Krasňan a konečne sprevádzkovať 7303+04. A bol by stav vyrovnaný ako pred haváriou 7927. Inak táto električka neuveriteľne priťahuje nehody... A tiež sa pridávam k ostatným, čo sa pýtajú: 7117? 7303+04? 7957+58?
A taktiež súhlasím s tým, že vozy sa nemusia vyradiť, stačí, ak sa zakonzervujú a schovajú pod strechu v Krasňanoch. Myslím postupne prvých 14 K2S tak, ako budú nabiehať km.
Reply on: henko151 #164260:
K2S nemajú zásuvku mnohočlenného riadenia + mal by si obmedzené možnosti spájania -> môžeš spájať analógovú výzbroj iba s analógovou a digitálnu iba s digitálnou.
Reply on: Solider #164258:
Keď je už reč o K2S, nevieš prosím Ťa čo je so 7117?
Nedalo by sa čisto teoreticky spájať K2Sky do súprav ako napríklad v Berlíne sa spájajú KT4D? To by sa kapacitne mohlo vyrovnať jednej súprave T6A5. Viem že toľko ich asi neni aby sa to dalo, ale skôr mi ide o to či je to technicky možné.
Reply on: Valec #164254:
Vo vyspelejšej časti Európy sa už predávajú jednak vozidlá dodatočne čiastočne znízkopodlažňované, jednak prvá generácia NP vozidiel, takže dalo by sa aj niečo onakvejšie zaobstarať ako košické T6, u ktorých sa dá dôvodne predpokladať, že budú vo veľmi biednom stave aj na bratislavské pomery - aspoň u košických KT8 odpredaných do Brna a kamsi na juh cez DPO som počul a videl hrôzostrašné veci.
Reply on: mirec240 #164257:
To, že máme 36 vozov K2 nie je dôvod na to, aby sa všetkých 36 aj vypravovalo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.