nech su tie BB vozy z hladiska cistoty akekolvek, mali by sme sa im tesit, vsetky su novsie nez akykolvek petrzalsky klbak a obavam sa, ze nadlho aj najnovsie klbove vozy ostanu. Z motorickeho hladiska boli zvyknute na drsnejsie podmienky a pokial viem, ich prestojovost v BB bola velmi nizka.. vazme si, co mame, radsej BB klbak, nez kratka CNG Vrakosa.
Inak, mozno trocha viac starostlivosti o vozy v Petrzalke (po technickej stranke) by neuskodilo, napr. ako sa moze stat, ze aj po 10 mesiacoch su nepreprogramovane vozy? Nedavno som zazil 4812, ktora nepoznala "N" a dispeceri ho z hl.stanice poslali na vymenu voza, dnes zasa 4102 ..
Nieco mi o tej cistote hovor, tak zasrate vozy som uz dlho nevidel a to nehovorim iba o pre vlcakov bezne viditelnych castiach vozu. ?
Mam taky sukromny pocit, ze tie vozy budu viac stat ako jazdit, ale kiezby som nemal pravdu. ?
problem nie je ani tak v dlhodobom stani ako v tom, ze boli v prevadzke u SAD Zvolen... co je siroko-daleko najobskurnejsi dopravca v kraji a ten si na cistotu vozidiel nepotrpi... potrpi si iba na cistotu svojich taranin... ?
Na UK je uz zapoctovy tyzden, a uz aj minuly tyzden cestovalo malo ludi v rannych hodinach, poobede a vecer podobne, takze momentalne tie spoje uz nie su az tak efektivne vyuzivane. Tolko moj postreh.
sardinkáreň na L39-1714 a na L84-1702 a to prosím bol čas 10:00 kedy sú klbáky dáke voľné. Takisto služobná jazda 6274 na Hl.st. a o 9:52 videná na L201 smerom na Dolné hony. Pričom neskôr ako som šiel L41 okolo Hroboňky stáli tam aspoň 3 klbáky! ?