Frenky: no šlo byto ešte takto. Dojazd by nebol označený číslom linky z ktorej odchádza, ale písmenom. Ide hlavne o eliny a drátolezi, lebo busy majú väčšinou značne iné trasy do vozovne. Takže napr. všetky eliny s dojazdom na trase Dubravka - Karlovka - PKO - Tunel - Račko - ŽST Vinohrady by boli označené ako "A" bolo by jedno či končia L5 alebo L9. A tak by sa postupne spravili všetky dojazdové trasy. Ďalej by sa spravila tá tlačovka a vydal nový SPRIEVODCA Bratislavskou metskou hromadnou dopravou, kde by bola popísaná nová služba a podrobný popis dojazdovýh trás.
ĽUdia nečítajú, kam to ide. Sú naučený, že napr. 93 ide na Hlavnú stanicu a nepresviedčajú sa či to tam stále má bus napísané. Proste nastúpia. Preto sa na tú pani netreba hnevať. Skús si niekedy uvedomiť, keď nastupuješ do vozu, či si pozreš len číslo, alebo aj cielovú stanicu.
ĽUdia nečítajú, kam to ide. Sú naučený, že napr. 93 ide na Hlavnú stanicu a nepresviedčajú sa či to tam stále má bus napísané. Proste nastúpia. Preto sa na tú pani netreba hnevať. Skús si niekedy uvedomiť, keď nastupuješ do vozu, či si pozreš len číslo, alebo aj cielovú stanicu.
J
AD DOJAZDY: Ono je pekné, že budú dojazdy a ešte krajšie je vyhováranie sa, že to ľudia nepochopia. Podľa mňa aj dojzd 201 sa neskôr zruší z takých či onakých dôvodov, no DPB už bude mať "aliby" - my sme to skúšali. Ale čo spravil DPB a.s. aby to tí ľudia pochopili? Spravili aspoň nejakú tlačovku (to už nehovorím o plagátoch), kde by pozvali BN, Pravdu, Sme, NČ, periodiká mestských častí a TV mestských časti etc., aby im vysvetlili, čo to bude, ako to bude a načo to bude. Naozaj rátajú s tým, že všetci bratislavčania chodia na imhd, mestskú dopravu či dpb alebo si kupujú časopisy ako mestská doprava a vedia ako to chodí inde. No určite nečítajú, lebo ak by sa o MHD zaujímali, tak ten tlak na zvýšenie úrovne dopravy v hlavnom meste bude obrovský.