Ahojme wikendovo 
Prinasam par postrehov z terenu-dnes 4. DTPA+bod rôzne
4209/95(5) odchadzal z linky priblizne o 16:30 na poruchu do G-voz nedobijal, prestali sa otvarat dvere. Na kanali si postal asi 20 minut, potom ho ozivili a poslali do premavky. Do premavky sa vsak nezaradil, pretoze sa zacal v cudnych intervaloch prehrievat, kontrolka dobijania bola zalostne "pod urovnou", takze podho ZASA do garaze - - po prvej poruche ho hradil petrzalsky ZV, po druhom odstaveni poslali vodica (5) konecne s pojazdnejsim vozidlom 4824!
Dalsia genialita bol 4408/81-ked som z neho o 19.48 v Petrzalke na zast. Bradacova vystupila, vydal chudatko priserny zvuk (asi ako kamene v miesacke) a z motora sa mu pri rozjazde sypali iskry ako ohnostroj
A este bod rôzne:
61:2601
70:2061
81:4845, 4823
82:4086, ZV1128
86:1806
93:4837, 4950
95:4809, 4828(2), 4404
97:1800?

Prinasam par postrehov z terenu-dnes 4. DTPA+bod rôzne

4209/95(5) odchadzal z linky priblizne o 16:30 na poruchu do G-voz nedobijal, prestali sa otvarat dvere. Na kanali si postal asi 20 minut, potom ho ozivili a poslali do premavky. Do premavky sa vsak nezaradil, pretoze sa zacal v cudnych intervaloch prehrievat, kontrolka dobijania bola zalostne "pod urovnou", takze podho ZASA do garaze - - po prvej poruche ho hradil petrzalsky ZV, po druhom odstaveni poslali vodica (5) konecne s pojazdnejsim vozidlom 4824!
Dalsia genialita bol 4408/81-ked som z neho o 19.48 v Petrzalke na zast. Bradacova vystupila, vydal chudatko priserny zvuk (asi ako kamene v miesacke) a z motora sa mu pri rozjazde sypali iskry ako ohnostroj

A este bod rôzne:
61:2601
70:2061
81:4845, 4823
82:4086, ZV1128
86:1806
93:4837, 4950
95:4809, 4828(2), 4404
97:1800?
.
>rano na 21 ZV 4840
, 2813, 2808, 2939n, 2812, 2203, 2515, 2822, S N 2825, 2827, 2829, 2323, 2309
Jano
z Dubravky: 10:40, 12:28, 14:16, 16:04, 17:52, 19:46, 21:41 h.
z Ovsista: 11:28, 13:16, 15:04, 16:52, 18:46, 20:38 h.
Len pre zaujimavost: Citaro na 83 maju pridelene vodici byvaleho vozidla z 2. DPA, 2803, ktori mali taktiez prideleny aj skusobny Solaris a teraz maju vozidlo 2825. To plati, ak neodisli aj oni do 1. DPA s ex. 2803-jkou.
Podla struktury, ak Citaro bude aj zajtra v 2. DPA, tak by mal byt na vecernej 83/9 a nasledne na nocaku 507, ale obavam sa, ze tomu tak nebude.