Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
4213 81
Po odumretí 1906 a 1908 som sa dozvedel o 3527 a 3528. To má byť akože náhrada? ? ? ?
Reply on: Bhlokvva #37719:
Vďaka za vysvetlenie. Chcel by som od teba veľa, ak by som chcel približné časy, kedy to jazdí???
Reply on: Puki #37731:
Prasknutý vzduchový vankúš vypruženia, prípadne vadná funkcia záťažového regulátora. Máš zvláštne predstavy o funkcii rámu:-P.
Reply on: TeBeCe #37718:
Áno, svietiaca šaltpáka sa získala vyliatím banky kryptónovej žiarovky dentakrylom a privedením napätia káblom do šaltpáky, ukončeným žiarovkou do kontrolky:-).
No už som si to uvedomil aj ja ? . Ospravedlňujem sa... Ale čo iné by to mohlo byť pri Ik 280, keď je celý naklonený doprava a harmonika je tak skrútená, že je problém sa dostať z jednej strany vozu na druhú. No rád sa dozviem, čo by to mohlo ešte byť. Teda ak budete vedieť, prosím napíšte
Reply on: Puki #37728:
Ako je možné voľným pozorovaním zistiť, že voz má zlomený rám? ?
Ľudia, ak sa chcete previezť v Ik 280 číslo 2938 tak dnes máte pravdepodobne poslednú možnosť. Na linke 96 smer Petržalka sa mu zlomil rám. Zatiaľ s ním jazdí ale dokedy... ? chudák šofér ?
vyluku na nabrezi sposobila 7821+7822, ktora pred safkom dolamala oba zberace...
Reply on: 81-71 #37720:
Len tak strelim..ale asi kvoli buracke elina vs auto na Spitalskej. Spomina sa to na susednom fore ?
Ad:TeBeCe, S.499

Mala som na mysli tie, ktoré si pamätám osobne - zástenové a nemilobohutlačítkové už boli fuč. ?

Ale tie najstaršie, čo si pamätám osobne, mali ešte hore "na hlave" anténu (alebo na čo to slúžilo). ?
Reply on: Z #37717:
Dovolím si upresniť, že najstašia séria Ik 280 nemala otváranie kabíny na pántoch, lebo kabínu okrem zásteny za vodičom vôbec nemala:-P. Prístorjová doska bola rovná a tlačidlá otvárania dverí boli umiestené podobne ako na Sanosoch - vodič sa musel pekne naťahovať.
Na zastavce ZV u Cintorinske zase stoji dve arogantni taxikarska HOVADA ? ? ?

Proc nemuzou po Blave s temi taxiky jezdit normalni lidi, kteri neblokuji zastavky.
Reply on: Sommelier #37690:
Ja som si takisto myslel, že Sanos S200Tr je Sanos 5200Tr:-P.
Reply on: Sommelier #37686:
Taká "šesťcípa náprava" nie je náprava ale disk delený trojdielny, zvaný TRILEX:-D. Dodaj disky, necháme namontovať na mestský Ik 280, ak si praješ:-P.
Neviete čo sa stalo dnes ráno medzi 8:15-8:45, že 30 minút nešla ani jedna električka č.11 z Rače ?
Reply on: milannco #37715:
24/26/20. Ako 20 to ide 2x za den, funguje to namiesto striedacov co chodil na Opletalku, ktori tam urobili asi 2 ci 3 kola a isli domov.
Reply on: Z #37717:
este treba doplnit, ze prva seria nemala pisany napis Ikarus, ale mala ho tlacenym roztiahnuty na cely dekel (vid galeria voz 500).... Zaujimave boli kedysi aj radiace paky rozne upravovane...tusim boli aj nejake svietiace ak si dobre pamatam 🙂
Ad: Ikarus 280

Ja som odrástla na dlhej ére 280tok - a dodnes je tento typ moja ❤ záležitosť. ? Úplne prvé série (tie s šesťcípymi diskami /nie nápravami ? / mali ešte iné usporiadanie palubnej dosky (iný typ gombíkov), sedadlo vodiča bolo dosť nekomfortné a malo to len 5 rýchlostí. Experimentom bola malá séria 280tok s automatickou prevodovkou Praga, ktoré boli úžasne hlučné ( #1500-1508, 2500-2509, 4500-4504). Čo sa týka znaku na prednej maske, až úplne posledná séria ich mala "nie písané". Niektoré kusy mali sedadlá aj inej farby ako hnedé. Zo začiatku bývali aj tmavočervené - najstaršia séria s bielymi tyčami a otváraním kabíny na pántoch.
Jediný kus z novšej série mal sedadlá zelené (4873). ❤
Ešte jedna vec. 3616 (ev. č. na 95 percent) sa pokazila dnes ráno na linke 82 spoj 6:28 z Kúpaliska Matador na Viedenskej ceste. Tak celá 82ka išla peši do Auparku a odtiaľ 50tkou. Hurá ? ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.