Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Johny D a frenky

Piatok:
- 3621 okolo 7. h. vypadol pre poruchu na jednej z dlhodielovskych liniek (odstaveny na Molecovej ulici smer mesto)
- 7830 po 7. h. ako ZV na linke 12/3 (TeBeCe dakujem, nevedel som ☺ ), neskor ho nahradil 7795-96
- 7304 po 7.30 h. ako ZV asi na linke 5/10 (7.30 h. isiel pod Novym mostom smer Tunel, kde sa asi napojil na spominanu linku), neskor ho nahradil 7913-14
- 7718 po 9. h. ako ZV na linke 1/1, neskor ho nahradil 7767-68
- 7939-40 okolo 13. h. vypadol na linke 5/3, od 13.25 h. ho z Karlovky nahradil ZV 7718 a napokon uz spominany 7733-34
- 7791-92 o 13.30 h. docasne vypadol na linke 12/5 pre poruchu zadnych dveri na druhom vozni (ludi vylozil na zastavke PKO smer Dubr.); bez ZV
- 2825 od 13.47 h. docasne vypadol na linke 83/2 pre poruchu (odstaveny na konecnej Pri krizi), neskor ho nahradil ZV 2944
- 7761-62 okolo 14.30 h. docasne vypadol na linke 1/8, neskor ho nahradil ZV 7830
- 1003 o 17.41 h. docasne odisiel do vozovne z linky 20/1, bez ZV
- 7839-40 okolo 18.30 h. vypadol na linke 5/9, az do konca sluzby ho nahradil ZV 7304
- *7737-38 o 19.42 h. odisiel do vozovne z linky 12/4 a vynechal tak poslednu jazdu na Jurajov dvor z Dubravky s odchodom o 19.29 h. (este sa k tomuto vratim pod vypravou)

Vyprava podla poradia:
1: 7767-68n, 7748-47, 7823-24, 7745-46, 7749-50, 7755-56, 7828-27, 7761-62
? M: ZV 7718/1; ZV 7830/8
5: R 7905-06; 7729-30, 7939-40, 7927-28, 7933-34, 7915-16, 7919-20, 7949-50, 7839-40, 7913-14n, 7941-42, P 7946-45
? M: ZV 7304/9 a 10; ZV 7718/3; 7733-34/3
12: 7719-20, 7777-78, 7795-96n, 7737-38, 7791-92, 7819-20
? M: ZV 7830/3
20: 1003, 1128, 1007, 1024
26: 1816
27: 1002, S 1009
34: 2934, 2929, 2937, 2818, 2408, 2406
35: 3517
83: 2820, 2825, 2303, 2515, 2514, 2811, 2829, 2813, VN 2938, 2814, 2826, R 2828
? M: ZV 2944/2
504: 1822

POSTREH:
*7737-38 (aj ine): Pocas prazdnin linka 12/4 ma vykonavat dojazd na Jurajov dvor o 19.29 h. z Dubravky, ale s tym, ze sa na konecnej zaradi pred linku 12/2, ktora jazdi pred nou, ale odchod z Dubr. ma az o 19.36 h. PROBLEM je v tom, ze linka 12/4 sa nema ako dostat pred linku 12/2, kedze vsetky kolaju na konecnej Pri krizi su vytazene tak, ze by to casovo nesedelo; A PRETO tento dojazd sa nevykonava, resp. sa obcas vykonava len "podla vlastneho uvazenia vodica", ale s tym, ze ide o cca 10 minut neskor ? ?
Reply on: aNTI #20749:
ad 4216> mozno je to tym, ze su prazdniny, a kedze 4216 je delenkarsky voz a delenkar ma volno, tak teraz beha "vselikade" ?
Reply on: aNTI #20751:
Vsetko stvorciferne zacinajuce 7 je elektricka 🙂
Skoro cele dnesne doobedie sa supravy v Dubravke tocili len na jednotkovej (L1 a L12) a patkovej kolaji (enem L5). Trabusti, vrchari a iny personal, daco nacvicovali jednak s 1. vyhybkou, potom so snimacom a nakoniec s ukazovatelom nastavenia vyhybky. ?

No a uz len dodam, ze BEUS mal dnes 7923 na L9 (teda tak sa mi zdalo - BEUS ak sa mi zle zdalo, oprav ? ) a PePa mal vcera 7927 na 5. ?
Reply on: COLOR #20750:
7733+4 to je ten trolejbus?
7823+24 L1 🙂
Z L5/3 vypadla poobede 7939+40, toho chalana som o dve hodinky videl na 7733+34 🙂
co tu sa uz nedibustuje?
L85/? 4216 ? - doteraz 88/3
L88 4848, 4837, ???? - ? daky bordel na tej 88
v 4837 vodic z 4216. hmmmm, zeby daka vymena vozidiel? vysvetli mi to niekto?

L96/? 18.03 Bulikova --> Holicska gentleMAN ?
L84/? ZV 4850
na L50 nezvycajne vela neplynovych vozidiel ?
Nieco z vypravy:
203:6271,6272,6305,6269
210:6303
L5/5 (alebo 4, alebo 6 🙂 ) ZV7718. Neviem preco ale vyzera to dost divne ked ide solo T3 po Racianskej 🙂
JohnyD: o 8.21 (Molecova, smer Mesto) bol na linke 12 ZV 7830 (zdravim vodica ? ☺ ? ? ? ) a o 8.15 isli tiez do mesta za sebou dve stvorky, obe s ludmi.
Reply on: Z #20744:
Omyl!!! -> SUCASNY [katastrofalny] STAV bud neprezije, alebo budu veeeeelke straty ?
Reply on: mike #20743:
Niečo také určite nehrozí! Keď jedna MHD dokázala prežiť viac než storočie, dve svetové vojny, socializmus, komunizmus a kapitalizmus+bonus záplavy či suchá---takáto MHD má dobrý základ prežiť ÚPLNE VŠETKO!!!

?
Z: mám taký blbý dojem, že čoskoro príde doba:
...Nech krajinu sužuje sneh či mráz, či hmly ju halia, či slnko spaľuje jej tvár.. v takýchto prípadoch MHD NEPREMÁVA ! ?
Reply on: S499.1023 #20734:

Ta prva fotka mi pripomina trat z HLST pred zastavkou Zilinska v Bratislave. Aj ta elektricka nie je az taka odlisna... VOMIT = Grcajuci smajlik.
Ad: J /odkaz k 4400

Poteším Ťa - cez leto teplo URČITE BUDE - táto téza je oveľa pravdepodobnejšia ako predpoklad, že v apríli budú dažde.

...Nech krajinu sužuje sneh či mráz, či hmly ju halia, či slnko spaľuje jej tvár....stále húževnato PREMÁVAME!

?
Reply on: Darro #20739:
Tá testovacia kĺbová strieborná vec, čo po Bratislave behala v 1989tom (prototyp 435ky) mala presne takéto čelné sklo! ?
Mna zaujali tie Ikarusy-415 co jazdia v Bielsko-Biała... maju zaujimave celne okna bez stredoveho ramu... proste komplet predne celne sklo, neviem ci im je to lepsie ale financne asi urcite nie. Ale vyzera to celkom zaujimavo. ?
Reply on: S499.1023 #20734:
To ostatné sú akýsi Vagonmaš Usť - Katav. Najviac ma na ich konštrukcii zaujalo, že všetky dvere sú poháňané jedným motorom pomocou bicyklovej reťaze, ktorá vedie pozdľž celého vozidla. ?
Reply on: J #20713:
4400 - tak kup novu ked ti to vadi... ?

Johny D a frenky

Este zo stredy:
- pocas dna bola na 10 minut zastavena premavka trolejbusov na linkach 202 a 208 na Prievozskej ulici v smere do mesta pre nehodu dvoch aut.
- na konecnej zastavke na Radiovej ulici pri vystupovani z trolejbusu spadla a zranila sa 80-rocna pani
(V)

Stvrtok:
- linka 21/2 vynechala jazdu minimalne od 7. h., az po 10. h. isiel 1919
- linka 21/10 vynechala jazdu minimalne od 7.05 az do konca rannej sluzby, popoludni uz isiel 1320
- linka 83/2 vynechala prichod do Dubravky o 7.15 h. (odchod 7.35 h.), neskor isiel 2907
- 1827 pravdepodobne od zaciatku premavky ako ZV na linke 21/7 (je mozne, ze predtym bol i na linke 25/1), pred 10. h. ho nahradil 1800
- 1914 po 9.15 h. vypadol na linke 21/4, prakticky hned ho nahradil ZV 1827 (ktory predtym skoncil hradenie linky 21/7) a napokon 1920 (rano bol na linke 21/17)
- 1405 po 10. h. docasne vypadol na linke 21/1, bez ZV
- 2944 o 14.28 h. odisiel do vozovne z linky 83/6, neskor ho nahradil ZV 2303 a napokon 2929
- 7939-40 okolo 14.30 h. vypadol na linke 5/7, neskor ho nahradil 7927-28
- 7905-06 od 19.01 vypadol na linke 5/5 (o 19.05 h. odchod do vozovne) pre poruchu vozidla, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7304
- 7789-90 od 19.30 do 19.55 h. zablokoval kvoli vaznejsej poruche na linke 12/2 premavku liniek 1, 5 a 12 smerom z Dubravky,(odstaveny na obratisku Pri krizi). Napokon musel byt ODTLACENY do vozovne supravou 7927-28 (z linky 5/7). Neskor ho nahradil ZV 7718 a napokon 7775-76
- ad #20732 k 2515 iba doplnim, ze k nehode doslo cca o 21.30 a autobus bol na linke 83/7; neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 2303

Vyprava podla poradia najma z popoludnia (linka 34 ? ):
1: 7781-82, 7755-56, 7745-46, 7791-92, 7819-20, 7815-16, 7773-74, 7748-47
5: R 7949-50; 7953-54, 7909-10, 7907-08, 7905-06, 7913-14, 7939-40, 7951-52, 7839-40, 7917-18, 7729-30, P 7949-50
? M: ZV 7304/5; 7927-28/7
12: 7722-21, 7789-90, 7797-98, 7739-40, 7821-22, 7823-24
? M: ZV 7718 a 7775-76/ oba 2
20: 1002, 1024, 1010, 1004
21: 1405, 1919n, 1513, 1914, VN 1514, 1918, 1800, S 1917, 1922, 1320n, 1315, P/12 - nemam; 1202, 1412, 1408 R 1316, 1920, 1401
? M: ZV 1827/4 a 7; 1920/4
24; 26: 1821
27: 1006, S 1016
28: 3505
34: 2934, 2945, 2407, 2408, 2810, 2406
35: 3501
83: 2811, 2907n, 2809, 2820, 2829, 2944, 2515, 2825, VN 2308, 2938, 2812, R 2403
? M: ZV 2303/6 a 7; 2929/6
504: 1514
518: 3516

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.