Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #19312:
Chod na 31/39 a prestup pri PKO 🙂

Re #19316 Ike: +77

Re #19319 ivan: No len ci by o to niekto stal z tych, co by o to stat mali 😉 Ale napriklad taky vodic supravy 7911+7912 by o to urcite stal.

Re #19348 Guri: S tou opravenou kolajou si robis srandu, ze? 😉 Ta trat je tam este zufalejsia ako na Trnavskom myte. Tam som minule stal pri podchode a ako sla suprava T3, cela zem sa triasla. V podchode to vydava tiez pekne zvuky 🙂
Pre zaujimavost:
Dnes (4. februara) bolo vypravene vsetko podla planu, jedina mimoriadna udalost sa rano odohrala na Ivanskej ceste, kde jeden z autobusov (bol prave na vyjazde) narazil do zabradlia. (V)

Vcera (3. februara) do zastavky na Harmincovej ulici smerom z Dubravky narazila Avia. Nastastie na zastavke nik nebol a tak okrem diery v zastavke a pokrcenych plechov na aute sa nikomu nic nestalo. (V)

Pokial budu mat Man prideleny docasne prideleny vodici, ktori ho mali dnes (z 2825, btw testovali i Solaris a Citaro), tak predpokladam, ze by mal byt:
5. 2. na 83/1
6. 2. na 83/11
7. 2. na 83/9 - tuto to asi nebude pocas celej sluzby, vzhladom na to, ze toto poradie ide potom robit nocnu linku 507
Ale berte to s rezervou!!! Zmena vyhradena!!! 😉
Na Racianskom myte sa pred chvilou zacala oprava opravenej kolaje 🙂
Reply on: Tomáš #19346:
No veď mne je to jedno, ja si ho odchytím hocikde.:-p
Reply on: J #19344:
To mne nehovor. A zbytocne budes vyjednavat jednoducho ten voz bude obsadzovat 2 a 3.DPA. Tym to skoncilo, nepomozem ti v tom:-D
Reply on: ivan #19319:
Lepsi by bol aceton, lebo technicky benzin skor vyprcha!! Odporucam Riedidlo-6000, ale nerob si ziadne nadeje na vycistenie:-D Nemas nejaku velku sancu:-)
Reply on: Tomáš #19343:
A na 2. DTP či 3. DTP je plnička? Veď s 4.DTP je na ňu bližšie ako z 2. DTP.
Reply on: J #19332:
A premyslal si o tom??? Myslis, ze na 4.DPA by ho naplnili plynom? Samozrejme ze nie ved nemaju tam plnicku a pochybujem, ze by malo vyznam mat take dlhe dojazdy z petrzalky do Jurajovho Dvora:-)
Snivajte s nami na 90-ke ho urcite neuvidis:-)
Reply on: Johny D #19335:
4214 SA OPAT VRATIL NA SVOJU LINKU;-) A dojazdil s nim sluzbu:-P
O tej 1514-ke som vedel prvy:-D:-D:-D
J: tak to sa niekde musime stretnut a naucim ta wapovat. Ucil som to aj mojich spoluziakov 😉 . Prepacte za off-topyik.
No uvidíme.
Inak výhradný dovozca výrobcu MAN na Slovensku skončil minulý rok s čistým ziskom niečo cez 3 mil. Ak by sa im podarilo predať MANy do Bratislavy aj by si polepšili 🙂

Ja som sa v MANe viezol len jednu zastávku a tak dúfam, že zajtra na neho mrknem a poviem svoje dojmy. Dúfam, že bude na tej 83/1. Veď ja niekomu zavolám levo wap som sa stále nenaučil používať 😕 a nič o tom neviem.
Galiyosha: pravdepodobne ho stihne taký istý osud ako to Citaro, co tu bolo, cize zacne sa testovat aj v inych mestach. Lebo aj citaro malo bratislavsku SPZ. 🙂
Reply on: galiyosha #19337:
Zrejme nieco podobne ako v pripade CITARA.
Reply on: Andy #19336:
No neviem, ten bus ma normalne bratislavsku SPZ. Podla mna ho dovozca natvrdo kupil, aj ked neviem, co s nim planuje robit dalej -- niektore prvky v tom interieri ho v nasich podmienkach robia nepouzitelnym.
Reply on: J #19332:
Myslim, ze tie oznacovace su viac-menej reklamny tah zo strany MAN, aby tam mohla byt nalepka "MAN vas vozi zadarmo." 🙂
Ak vam vynechal dnes spoj, mozno to bolo prave preto, ze:
- 7069 pocas dna vypadol na linke 3 pre poruchu
- 7109 dopoludnia docasne vypadol na linke 8/4 pre poruchu
- 3636 isiel ako ZV na linku 89 o 15.40 h. i o 19.40 h.
- 7719-20 od 16.03 h. docasne vypadol na linke 2/1 hned ho nahradil ZV 7718
- 7109 o 17.12 h. odisiel do vozovne pre poruchu vozidla z linky 8/4, neskor ho nahradil ZV 7718 a napokon 7069
- 7069 o 18.50 h. vypadol na linke 8/4 pre poruchu na zastavke Mraziarenska (smer Hl. st.) vyhodil ludi a odisiel do vozovne
- 4214 okolo 19.30 h. vypadol na linke 94 pre poruchu (chvilu bol odstaveny na Zochovej smer Petrzalka a potom odisiel do vozovne)

A este cosi:
- 2830 po 15. h. ako ZV na linke 61 (hradil nejaky plynacik dracik este, ktory isiel na plnicku)
- 7797-98 okolo 16.45 h. mal vyjazd na linku 12/1
- 7704 po 17.30 h. ako ZV asi na linke 2/6

Postrehy:
- Potagovane aj 7719-20 a zial na zaplakanie i 7831-32 😞 😞
- 2820 po nieco viac ako tyzdni opat v premavke

Z vypravy:
26: 1807
27: 1023, S 1702
83: 2814, 2827, 2627, 2829, 2945, 2809, 2820, 😉 autobus dna 😉 S N 2308, 2403, 2938, 2823, 2401
504: 1514 (i. frenky)

Necakane: 34/6 - 2810 😉
Reply on: Andy #19333:
Uch, pardon, zle som sa vyjadril, myslel som palubnu dosku, nie palubny pocitac. 😞 Proste na tom zeleno-podsvetlenom LCD displeji mu svietil napis "gorivo".
Reply on: galiyosha #19331:
No ale bol tam aj BUSE palubak. Ta starsia verzia, ktoru pouzivame v Bratislave.
Tomas: Ale to, že ho môžu mať len 2. a 3. DTP neznamená, že nebude aj na inýh linkách. Veď nie je problém predsa dohodnúť sa s jednotlivými výpravaňami, že pôjde tam (napr. 90/1) tak oni pošlú bus tam (napr 83/4). Vodiči predsa majú poznať celú sieť kvôli zálohám.

A neostane tu ten MAN? Veď má označovače, BUSE, palubák? Inak kedy ho stihli homologizovať? Či busy netreba, to len o čo je pod rážnym úradom čiže eliny a tbusy?
Reply on: Andy #19329:
Nie nie, na palubaku mu svietil napis "gorivo" a podtym stav paliva. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.