mna by napriklad zaujimalo, preco ak chcem ist z Vynohradov na Stare ihrisko na Odborarskej musim slapat peso, inak my to az tak nevadilo ale teraz mam narazeny clenok a tak pridem do prace zaliata potom kym tu streku prejdem. Nebolo by rozumne , a urcite nie len pre mna a moju nohu , keby bola prepojena Racianska s Vajnorskou aj inak ako 50? Čo je mimochodom už dosť ďaleko. Veď by hadam nebolo až take naročne aby 51, ktora chodi s Nobelovej chodila z Vznohradov ved je to len jedna zastavka , ale peši slušna prechadzka. Určite by Vam kopec Ľudi poďakovalo.
Pravdaze,ja som len komunikoval s istym clovekom takym stylom ako on so mnou.
Re #18271 pista: Ja si toho vodica(ak ide o dochodcu, ktory este jazdieva) pamatam este volakedy ked som bol decko,vtedy bol pravidelne na L211 a jazdil odporne,a to o com si pisal bol len jeden jeho znak...
Re #18277 gypista: Pardon,to poradie 37/5 som pravdepodobne videl u 1001, ktoru som tiez uvadzal, teda 1065 asi /6.
Zo vcera:
ZV 2001 o 19:00 na L78, div ze nepraskla.
74/2613 vynechala odchod okolo 19:00 zo Slovnaftu, isla na plnicku,napojila sa na Hl.stanici.
3606 vcera na L50 zlta-ja som ju zltu videl 1.krat,ale moznoze to nie je novinka.
Si robíš žarty,ale.....čo ak sa kúpi tooooooľko nových (nádherných, úžasných, bezkonkurenčných) busov, že štvormiestne evidenčko jednoducho NEBUDE stačiť??? ;-D :o)
No fajn, to je ono. vies, ja som bol rano po vystupeni zo 7/2 taky ospaly, ze by som si to ani nevsimol, keby tam nehodovka DPB neprifrcala zo zapnutymi majakmi a hukackami. Ihned z nej vysocili a sprejovali na asfalte polohu vozidla, aby mohla byt premavka co najskor obnovena - pochvala!
V poslednom case sa elektricky z mesta do Race dostavaju velmi pomaly odporne. Dufam ze dakto odpovie. Paradny zivot. Dopravny podnik sa zrejme poriadne nestara ako sa dodrziavaju dopravne poriadky. Elektricka na niektorych zastavkach meska aj 5 alebo 6 minut. DPB by mali zazalovat.
4208, 4211, 4212, 4213 sú všetko pôvodné - z prvej dodávky, vtedy sa nič nedodávalo s digitálnymi transparentami. Z tejto série sú aj 4200 a 4201, len 4200 je po GO.
4812, 4850, 4818, 4819 - dva z nich majú typovú výzbroj E, jeden B a jeden F. Základné rozdiely medzi výzbrojou sú napríklad v usporiadaní palubnej dosky či systémom štartovania vozidla, ďalej napríklad osadenie okien v buse či vonkajší náter. Tu sa nové evidenčné číslo nedá odvodiť od výzbroje vozidla.
4215, 16 a 17-sú generálkované trojkové Bčka s digitálnymi transparentami, pôvodné motory MAN, výzbroj 1914.
Proste to zhrniem: V cislovani bol vzdy gulas a gulas tam aj ostane. A ked pridame este jedno cistlo (teda 5-miestne evidencko), tak bude chaos dokonaly.
Ja by som aspon na tri mesiace nechal jazdit Warsawskych tramvajakov po Bratislave, aby naucili tunajsich vodicov IGK ako aj tramvaji, ako sa ma jazdit! U nas vidi Krabust v dialke 2 km auto a uz brzdi...
Áno, to je pravda-za posledné obdobie prišlo k množstvu zmien a bol narušený základ systému "jednotných" evidenčných čísel. Čo sa týka 4209, prvotnú výzbroj mala 1908 a pol na pol číre/matné sú jej vlastným špecifikom (dôvod neuvádzam). Bola generálkovaná (odvtedy má transparenty) a následne zmenila prevádzku.
Záverom sa dá povedať iba toľko, že základné zostavy evidenčných čísel sa nerovnajú tým, ktoré sú vozidlám pridelené teraz (po zmene prevádzky napríklad). Týka sa i Ikov 435, lebo séria s prvým typom výzbroje bola určená počtom kusov, čo už po prečíslovaní neplatí a nedá sa ničím odvodiť, pokým nepoznáš konkrétne vozidlo.
Z:aj mas pravdu/asi tak 90%/,aj nemas/zvysok/.Lebo napr.:4209:Aky je to voz?dopolovice voza cierne folie,dalej nic.Ma aj digitalne tabule.Zato vozy okolo(4208,4211,4212,4213)maju folie na celom voze,zato vsak nemaju digitalne trans.Dalej napr.4812,4850,4818,4819.Tak tu vonkoncom neplati,ze vozy su 12.v serii 50 v serii etc.Vsetci dobre vieme,ze su to vozy ex.28xx.Dalej:4200,4201,...maju cierne folie.Avsak co takto 4215.4216.4217.Su to napospol tzv.dvojkove Karosy,no s cirimi sklami
hej.mas rext.jazdi tam do bludu elin-od staryx az po fungel nove nizkopodlazne(take zlte).jazdia vsade a casto... a ryxlo !!! odporucam ist povedzme z pragy do srodmiesta cez most dabrowsko-slaski alebo swietokrzyski.tam si to eliny fajne vyturuju:-)... alebo po bemowe co je jedna dlha ulica.co je fajne na elinax je to,ze maju vlastny pas.sice v centre idu po ceste ale za tu dlhu dobu som havarku eliny s autom nevidel a to su warszawske cesty o triedu horsie ako tu a soferi divsi:-)... a premavka je tam dost husta,kedze warszawa nema okruznice a vsetko xodi cez mesto.dost divoko to vyzera niekedy... ved ked xces este nieco vediet,tak sa opytaj.ale odbornik na typy a triedy busov,elin,rozxody nie som.skor taky laik-pozorovatel:-)...
Presne tak, chronometraz je nejaka stredna hodnota, od ktorej su iste odchylky podla konkretnej situacie. Mne sa vela krat stalo, ze mi voz zdrhol s dvojminutovym naskokom a nic. Ale trojminutovy uz hlasim, to povazujem za moc!
Pre príklad:
1310 - z ev. čísla vieš, že: "doma" je na Trnávke, je to Karosa B741 druhej série s výzbrojou 1914 s hnedými sedačkami a čírymi sklami, desiata z XX kusov.
napr. taký 4510: "doma" je v Petržalke, je to Ikarus 283 s poslednej série, 10 z XX kusov.
a do tretice: 3515 - z jeho čísla vieme, že "doma" je v Krasňanoch, je to SOR B9,5 séria s automatickou prevodovkou, 15ty z XX kusov.
U kĺbových CNG je v tom máličko rozdiel: tie sú "doma" na Jurajovom dvore, iba 6ka na druhej pozícii ev. čísla Ti tentokrát neprezradí výzbroj vozidla, lebo označuje len skupinu CNG B741tiek. Tu musíš vozidlá dobre poznať, aby si mohol zistiť ich výzbroj.
:o)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
frenky