Reply on: Z #18299:
Proste to zhrniem: V cislovani bol vzdy gulas a gulas tam aj ostane.
A ked pridame este jedno cistlo (teda 5-miestne evidencko), tak bude chaos dokonaly.
A ked pridame este jedno cistlo (teda 5-miestne evidencko), tak bude chaos dokonaly.
U nas vidi Krabust v dialke 2 km auto a uz brzdi...
Áno, to je pravda-za posledné obdobie prišlo k množstvu zmien a bol narušený základ systému "jednotných" evidenčných čísel. Čo sa týka 4209, prvotnú výzbroj mala 1908 a pol na pol číre/matné sú jej vlastným špecifikom (dôvod neuvádzam). Bola generálkovaná (odvtedy má transparenty) a následne zmenila prevádzku.
Druhé číslo označuje typovú radu vozidla, výzbroj a výstroj a tretie+štvrté kus v poradí.
Z
4208, 4211, 4212, 4213 sú všetko pôvodné - z prvej dodávky, vtedy sa nič nedodávalo s digitálnymi transparentami. Z tejto série sú aj 4200 a 4201, len 4200 je po GO.
4812, 4850, 4818, 4819 - dva z nich majú typovú výzbroj E, jeden B a jeden F. Základné rozdiely medzi výzbrojou sú napríklad v usporiadaní palubnej dosky či systémom štartovania vozidla, ďalej napríklad osadenie okien v buse či vonkajší náter. Tu sa nové evidenčné číslo nedá odvodiť od výzbroje vozidla.
4215, 16 a 17-sú generálkované trojkové Bčka s digitálnymi transparentami, pôvodné motory MAN, výzbroj 1914.
:o)