A keby ten dunihlav mobilnú časť ETCS mal, ako by to v praxi v tom Pezinku prebiehalo? Vysvetlite mi to niekto ako úplnému laikovi, prosím. Vychádzam zo špekulácie, že fíra si privlastnil "voľno", ktoré v skutočnosti patrilo tomu Tatranu. Ak rozumiem správne, pri ETCS L1 nič také ako prenos kódu do rušňa nie je. Čiže v momente, keď sa fíra rozhodol odísť, žiadnu informáciu navyše by oproti súčasnosti nemal a mohol sa pomýliť úplne rovnako? Informáciu by "dostal" až v momente prechodu cez balízu, ktorá je niekde pred odchodovým návestidlom? Alebo je v Pezinku nejaký infill? A čo by sa v momente prechodu cez balízu vlastne stalo? Plná brzda? Stihol by vôbec zastaviť skôr, než by vošiel do dráhy tomu Tatranu? Alebo by nejakou zníženou rýchlosťou mohol dokonca pokračovať?
samkoh