Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #178764:
ak ma pamäť neklame tak hlavným argumentom zrušenia linky 34 bolo zjednodušenie linkovania v podobe predĺženia linky 84 do Dúbravky (za mňa to bol rozhodne pozitívny krok), ale či sa argumentovalo aj linkou 5 to už si nepamätám ..
Reply on: Ma178rek #178774:
Krizovatku poznam. Minutu tam stal niekedy aj predtym voz este pri funkcnom velkom semafore. Staci ze slo auto od Billy smer Halova a cyklus sa natahoval.
Reply on: Petto #178773:
Semafor tam je od leta a veľakrát tam vidím čakať bus aj minútu ..
Takže to môže mať dosť veľký vplyv ..
Reply on: TomJ #178771:
Semafor bol aj predtym. A tiez zvykli dlho stat vozidla. Teraz je uz urobeny aj bus pruh smer Halova pred semaforom.
Reply on: Ma178rek #178769:
Toto nie je zlý nápad. Po spustení električky na Janíkov dvor a zrušení 95 to bude zo zastávok Bradáčova a Hrobákova dosť ďaleko na električku, tak by sa posilnenie 83 hodilo. Ovsište buď riešiť špičkovou 84, ktorá by končila niekde v centre alebo zavedením vložených spojov na linke 99 z Ovsišťa po Hálovu (po dostavaní Nesta ich viesť tam, nech okrem 80 majú aj alternatívny spoj, ktorý ich dovezie k električke na Farského).
Reply on: mirec240 #178767:
Nie je teraz za Nám. hraničiarov semafor, ktorý púšťa premávku striedavo v jednom smere? Aj to môže spôsobovať meškanie 83 a následne berie viac ľudí zo zastávok a dobehne ju 84. Lebo 84 jazdí do Dúbravky od 2013 a doteraz sa tu ich vláčikovanie nejako neriešilo.
Reply on: TomJ #178766:
Určite nie. To by si musel mať všetky zastávky na trase linky typu Patrónka
Ono by možno nebolo zle riešenie nechať iba linku 83 v zlepšenom intervale a úsek v Ovsisti riešiť iba linkou 99.. cez víkend to tak funguje, prípadne 84 viesť do oblasti Blumentalu ako premáva linka 94
Reply on: TomJ #178766:
Mám pochybnosti. Tie linky majú mať kombinovaný interval 7 minút, keby aj bola obmena cestujúcich rýchlejšia na SORke tak by sa nemali dobiehať.
Reply on: TomJ #178766:
Dnes popoludní sme šli od zastávky Pod stanicou až do Dúbravky tesne za sebou 4936 (83) a 4930 (84) a čo som pozeral, tak predchádzajúce 83+84 išli tiež asi minútu po sebe, to bola zase kombinácia MBCC a NB18. Ale typ vozidla v tom určite žiadnu úlohu nehrá. Inak 4936 meškala už od Hálovej asi 3 min. a ďalšie meškanie nabrala medzi Dvormi, Zochovou a Hodžovým nám. Mimochodom dnes boli vozidlá MHD prázdnejšie (aspoň čo som zažil), keďže viac ľudí išlo autami.
Reply on: MatejBA #178764:
Nemôže byť problém aj to, že na 84 vrátili SORky, ktoré majú 5 dverí, a teda výmena ľudí na zastávke trvá inú dobu pri linke 83 ako pri linke 84 a preto sa neskôr dobehnú?
Reply on: Ecomat #178763:
Ešte že tie zvláčikované 83/84 vzduch nevozia.
Reply on: Ecomat #178763:
Nerusila sa kedysi L34 aj argumentom, ze premava L5 z Dubravky do Race? 😃

Plus urcite by bola vyuzivanejsia, kebyze prestupy na Racku su nejak inak ako to, ze musis ist z Mytnej na napriklad elektricky 200+ metrov cez 5 prechodov, alebo len cez 2 ale rovnako 200 metrov.

Inak nebolo by lepsie mat zastavky elektriciek na Radlinskeho? Blizsie k zastavkam na Mytnej a Legionarskej (vratane regionalnych liniek), a nie tak hrozny prestup na zastavku Sancova smer Trnavske myto, oproti tomu ako to je teraz?
Reply on: Ike #178760:
vyriešila - eliminoval sa spomínaný úsek okolo paláca, na ktorom tie klbaky na L34 vozili vzduch 🙂
Reply on: Ike #178757:
Záleží koľko a akí ľudia nastupujú/vystupujú lebo aj 20 sekúnd na zastávke sa napočíta. A potom nemusíš stíhať semafor na križovatke a už sa to sype.

Druhá vec je, že šofér má mať po dvoch hodinách 15 minútovú súvislú prestávku alebo po 4 hodinách 30 minútovú súvislú prestávku.
DPB: Linka 9: prerušená premávka na Ružinovskej. Zo zastávky Trnavské mýto (B) premáva na Stn. Nové Mesto a späť na Kútiky. Náhradná autobusová doprava X9 premáva obojsmerne medzi zastávkami Trnavské mýto (J) - Astronomická.
Reply on: Ecomat #178759:
Veď ja nehovorím, že linka 34 má potenciál vyriešiť linku 84. Len tvrdím, že linka 84 nevyriešila linku 34.
Reply on: Ike #178757:
ale linka 34 nič nerieši .. okrem toho že na úseku SAV -> STU -> Hodžovo vždy vozila vzduch, tak z Hodžovho smerom do Dúbravky odchádzala síce načas ale v rovnakých vláčikoch so zmeškanými 83/84 ako je tomu dnes ..
Reply on: Ike #178757:
Žiaľ. Áno, šoféri nejazdia rovnakým štýlom. Niekto sa naháňa a niekto nie.
Reply on: Petto #178756:
Ak jazdia cez rovnakú zápchu, potom by mali mať rovnaké meškania a teda chodiť v intervale, aj keď posunutom. No realita je taká, že idú za sebou, niekedy aj naraz do zastávky a potom 10 minút nejde nič.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.