Nebude za tým snaha o čo najrýchlejšie "zničenie" starších vozov, aby sa mohli čo najskôr vyradiť (po dodaní ďalších nových električiek), lebo inak mi to tiež veľmi nedáva zmysel?
V tom je tá absurdita. Modernejšie a aj mladšie T3P na Juráku stoja, zastaralejšie z Krasňan jazdia... Logiku v tom nechápem. To akože presuny vozov sa nedajú robiť? Lebo "nikdysatonerobilo?"
Nedala by sa urobiť otočka v týchto miestach: https://goo.gl/maps/dUYVVLHEMFMSjyAW8
Stačili by tam 2 výhybky a oblúk (+ úprava vodorovného značenia). Na nejaké otáčanie pri výlukách a mimoriadnostiach by to mohlo stačiť. Tie výhybky by sa mohli vymontovať z tej spojky smerom na Námestie slobody, ktorá sa aj tak veľmi nevyužíva.
Zažil som časy plne funkčnej otočky na Kollárovom námestí. Každý vodič aj dispečer sa vyhýbal jej použitiu ako čert kadidelnici kvôli potrebe dvojitého prekladania v rušnej premávke. Škoda, že sa nepreložila dolu k Alžbetke vo verzii s výhybkami, lebo by bolo príliš zložité vedenie.
Táto súprava nie je spoľahlivá, prehrieva sa jej menič a v teple, keďže sa nevypína na konečnej, zvyknú robiť problémy nejaké káblové optické zväzky či čo.
Nevie niekto, prečo sa v poslednej dobe (cca posledný rok) veľmi nepoužíva Tetris na celodenných službách? Ja viem, že moc spoľahlivý nie je (ale zaujímavé že K2S s TV14 veselo jazdia na celodenkách aj ďalej), ale za starých čias to jazdilo dosť. Zmenilo sa dačo?
Sú v poslednej dobe nejaké väčšie problémy s 10-metrovými Solarismi? Tri sú dlhodobo odstavené a aj z tých zvyšných sa väčšinou nevypravujú všetky. Alebo je to len zhoda náhod?
Andrej