Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
7733+7734 komplet zablokoval krizovatku pri metropolke navyse vosiel do krizovatky elektrickou do nej na navest stoj a ostal zrejme trcat v neutralnom poli pre kolonu aut, takze kym ho zozadu nepostrcia sa nepohne, a ani smer od americkeho nam, uz je tu dopr dispecing
Vyzerá to nejako takto. 😉 Premávka už je obnovená, vraj chodila aj X8čka.
Reply on: Mike #163886:
Takže nakoniec to bola nehoda s IGK. Premávka el. by mala byť už obnovená.
Reply on: 810zssk #163884:
Okolo 15:20 -25 nejaká K2S zrazila chodca (chodkyňu?) medzi Chlumeckého a Súmračnou smerom do mesta, odvtedy sa z Ružinova nepremáva, a predpokladám, že cca 15-20 min. nato spravili odklon na Vajnorskú.
Reply on: 810zssk #163884:
Okolo 14:15 stala aj Karlovka smer mesto.
Ruzinov zrejme opat stoji, kedze po Milde prave presla X8. Zaroven citit nejake nepravidelnosti v premavke trolejbusov, ale netusim ci to suvisi.
Reply on: Johny D #163882:
Premávka už niekoľko minút obnovená
Reply on: Jak44 #163881:
V týchto chvíľach už odklon električiek na Vajnorskú a pripravuje sa aj náhradná autobusová doprava X8
Reply on: Johny D #163880:
A pristup dispecingu excelentny. O 8:35 vyzva vodicom elektriciek, ze pri nemocnici stoji doprava, tak nech pocitaju so zdrzanim, ziadny odklon, ziadne informujte cestujucich dopredu...
Od 8:30 stojí premávka električiek na Ružinovskej pri nemocnici, smer Astronomická
Reply on: Solider #163876:
V iných mestách funguje lepšie dispečing. U nás sa tie ZV na konečných uživia dobre počas mimoriadností / výpadkov, kedy na konečnú nepríde už žiadne vozidlo, tak často sa pošle ten ZV ako posledný z konečnej po miesto prerušenia premávky. Inokedy zasa hradí po obnovení premávky to poradie, ktoré sa najťažšie / najneskôr napojí na svoj CP.
Plus samozrejme je to vhodné aj na hradenie bežných porúch, alebo vozov po mimoriadnostiach, ale to je mám pocit v menšej miere.

A okrem toho v Brne (a čo som videl aj v Plzni) vedia akýkoľvek výpadok čo i len jedného poradia eliny nahradiť záložným autobusom, ktorý sa napojí buď operatívne v centre, alebo na konečnej pri radiále. A síce taký autobusový ZV, ktorý ide v Brne popri trase e-8 (či už v Líšni alebo St. Lískovci) pôsobí celkom komicky (teda zastavuje v princípe iba na výstup), v centre obslúži všetky strategické zastávky a spred Hl. Nádraží ide z toho istého nástupišťa ako šalina.

U nás by tiež museli hradiť aj výpadok jedného poradia na el. linke busy a museli by ísť napr. po Obchodnej a cez tunel. (a cez Starý most). Vtedy by som bol kľudne za, nech sa zrušia električkové ZV na konečných (aj vo vozovniach) a ostali by iba nejaké sedavé zálohy na výpravniach.
Reply on: david1 #163874:
Tento rok to žiaľ asi nebude, ale aspoň sa o tom začína diskutovať na patričných miestach ...
Reply on: JamaVOku #163868:
Moja chyba, myslel som ze ide o delenky.
Reply on: Mike #163873:
Je rozdiel v podariť sa vypraviť a chcieť vypraviť. 33/40 je úplne v pohode aj s rezervou pre ÚD. Ja osobne by som však ešte 3 ks T3P preradil do KR a bolo by to 33/43. Pokiaľ ide o ZV, to by som riešil ako v iných mestách formou zálohy vo vozovni, ktorá by vyvážala vozidlá na trať, a tá by bola tvorená z aktuálne voľných vozov vo vozovni. Takže 33/43 TT (KR), 19/25 alebo 26 K2 (KR) a 49/65 (TR) je podľa mňa reálne a zabezpečiteľné aj s rezervou na 7,5.
Reply on: S499.1023 #163872:
Áno aj kombináciou týchto faktorov, ale to, že sa napríklad rozpadáva čierny panel nad oknami, asi nebude vinou koncepcie alebo stavu tratí ?
Reply on: Mike #163873:
Nebodaj sa chystá prechod na 7,5 min. int? Nie je to ešte moc skoro pred voľbami...
Reply on: Solider #163870:
Pokiaľ sa nezmení údržba, tak 33 súprav z Kr z celkových 40 je scifi (ktoré sa podarí vypraviť možno 3 dni z 30).

K Juráckym 29/30T/TT je treba pripočítať 3 KS ZV a sme na čísle 52/68, čo sa opäť obávam že je pri našej údržbe na hrane.

A k výprave K2 je treba propočítať 2 (3?) ZV, takže to vyraďovanie by sa nakoniec týkalo iba cca 3-6 vozov.

A ešte by som uvažoval s prechodom na int. 7,5 min., čo môže na niektorých linkách znamenať + vlak.
Reply on: Solider #163866:
Nerozpadáva sa kvalitný český výrobok najmä kvôli tomu, že jazdí po kvalitnom slovenskom zvršku a že Schadefabrika v snahe vyhovieť nezmyselnému zadaniu pristúpila na nezmyselnú koncepciu "Combino Düsseldorf"?
Reply on: Solider #163870:
Ja viem ze to tabulkovo vychadza, no nove eliny sa kazia a DPB si chce setrit, preto nasadzuje K2S .
Mesto si inak objednava aj K2S na L9 v prac.dni ?
Reply on: Petto #163869:
Tak si to spočítajme:

KR:
29 súprav T6
11 súprav T3
36 vozov K2

TR:
60 vozov 29/30T
8 súprav T3

Navrhovaný stav:

L1: 30T, L2: K2, L3: 30T, L4: 29/30/TT, L5: TT, L6: K2, L7: TT/K2, L8: 29/30/TT, L9: 29/30/TT

Vozy K2: L2 (7 vozov) + L6 (6 vozov) + L7 ranná špička (6 vozov) = 19 vozov / z 36
Vozy TT (KR): L5 (17 vozov) + L7 celodenky (8 vozov) + L8 (3 vozy) + L9 (5 vozov) = 33 súprav / zo 40
Vozy 29/30/TT (TR): L1 (6 vozov) + L3 (11 vozov) + L4 (17 vozov) + L8 (7 vozov) + L9 (8 vozov) = 49 vozov / zo 68

Z toho vyplýva, že pri zarátaní správky a zálohy je možné udržať v stave 25 vozidiel K2 /čiže vyradiť vozidlá 7101 až 7111/ bez akejkoľvek náhrady ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.